trysteffy schreef:Ik ga morgen ochtend toch bellen.. ook aangezien ik bloedonderzoek wil doen wegens zijn aparte vacht wil weten wat ie te kort heeft.
Daar doe je heel goed aan vind ik. Ben benieuwd. Succes
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
trysteffy schreef:Stiekem hoop ik toch wel dat er iets uit komt...
Zijn bovenlijn begint nu ook minder te worden zijn rug komt te voorschijn dus ik hoop zo dat de dierenarts vrijdag antwoorden voor me heeft...
ik wou het eerst niet plaatsen hier over maar wil gewoon ook eerlijk blijven tegen over jullie...
Zijn been waar het wondje zit is ook iets dikker vandaag.
Ik heb echt het gevoel alles komt in 1 keer ofzo. Niet alleen paard maar ook hond en andere dingen...
[ [url=m/BO1FWd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eOjBk4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/M0rKUF.jpg]Afbeelding[/url] ]
trysteffy schreef:Er komt iedere 8 weken een hoefsmid bij hem.
Vorig jaar stond ie enorm scheef zei de smid en heeft hem in het begin om de 6 weken langzaam een beetje steeds recht gemaakt en nou komt ie om de 8 weken.
Zelf vond ik hem ook idd nog van die baby voetjes hebben heb het daar ook over gehad met mijn smid
trysteffy schreef:Ja bedoel scheef bekapt. Me hoefsmid zei van kom is hier en kijk naar zijn knieën hoe vind je die. Zo legde hij alles uit van hoe een paard dan zich ging compenseren.
Want ik had eerst een hoefsmid 2 keer toen laten komen en die was steeds met 5 min klaar en dat vond ik echt mega snel dus ben ik naar de hoefsmid gegaan die mij nog steeds helpt.
Maar ik vraag vrijdag alles wat jullie ook op aan te merken hebben. Dus als jullie nog punten hebben van laat dat is checken graag zeg het! Want ik ben vrijdag toch op de kliniek wil namelijk dat ik met een oplossing naar huis kan!