Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
beatje schreef:Wat fijn. En wat een geluk dat je zo'n mooi stalletje aan huis hebt.Ik denk dat alleen staan idd minder stress geeft, dan andere paarden naar buiten zien gaan en zo. Kan je hem ook alle tijden verzorgen.
Tieneke schreef:Dinsdag 18/2
Alles prima, Adje komt donderdagavond naar huis. Hij was stiknerveus weer vandaag, maar ook boos, hij had meer wortels verwachtHij zal nog een tijdje ook verband moeten dragen, maar ik vermoed dat ik morgen alle uitleg van de naverzorging ga krijgen. Tenminste, als de arts tijd heeft. Vandaag toen ik er was had ze weer twee operaties direct na elkaar. Enorm hoeveel paarden er zo binnenkomen, geopereerd worden etc.
Kaitlyn, wauw, wat een toestanden. Ik kan me jouw gevoel perfect voorstellen. Ik duim alleszins mee dat jouw paard verder blijft herstellen zoals het moet en dat je het nooit meer moet meemaken.
Vanavond heb ik echt een dreun gekregen, mentaal dan. Ik ging naar een boekvoorstelling en kon de drukte en het in de rij staan erg moeilijk verdragen. Ik voel nu hoe 'op' ik eigenlijk ben en in wat voor bubbel ik zat en nu nog een beetje zit. Ik voel me verdrietig en kan niet uitleggen waarom. Ik ben tegelijk ook heel erg blij dat hij thuis gaat komen. Het is echt lastig uit te leggen hoe en wat, ik hoop maar dat het voorbij gaat als hij thuis is. Daar geloof ik ook wel in.
[ [url=m/luPQ8D.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hWdlZj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/N7rjXH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K1ZXVX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2u1BxL.jpg]Afbeelding[/url] ]