Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sclimpre schreef:Ik denk dat TS heel blij zal zijn als je haar vertelt wat dat alternatief is. Daar is ze nl. al een hele poos naar op zoek...
xyzutu2 schreef:Sclimpre schreef:Ik denk dat TS heel blij zal zijn als je haar vertelt wat dat alternatief is. Daar is ze nl. al een hele poos naar op zoek...
Ik ben ook vreselijk benieuwd naar dat antwoord naar wat volgens Clasical het alternatief is voor een paard dat pijnlijk loopt als hij blootsvoets is, maar ik ben bang dat we dat nooit gaan krijgen. Clasical blijft ronddraaien in hetzelfde cirkeltje: natuurlijk wel pijn verlichten, maar niet met ijzers want dat is symptoombestrijding en slecht, en niet met pijnstillers want dat is symptoombestrijding en slecht, dus pakt zij liever de oorzaak aan - en heeft een paard dat gevoelig loopt wel echt pijn... of loopt hij gewoon 'gevoelig'?
Als een bekapper zo'n lef heeft dat ze bij een gevoelig lopend natuurlijk bekapt paard durft te opperen dat het misschien gewoon 'gevoeligheid' is en niet pijn, dan is mijn dierenarts erg benieuwd naar de naam en adresgegevens van die bekapper want die komt dan acuut op de zwarte lijst te staan. Niet alleen omdat die paarden laten creperen, maar ook omdat die paarden zoals Sclimpre al schreef zoveel moeten compenseren in hun lichaam om die hoefpijn op te heffen dat ze alles boven die hoeven kapot maken, zeker als een paard van de bekapper best een paar maand gevoeliger mag lopen, want ze moeten gewoon 'wennen aan de nieuwe bewegingsvrijheid van de hoefcapsule'.
JoyceCl schreef:marleen_usar schreef:Ik heb niet alles gelezen maar heb je ook geprobeerd om het van binnen uit aan te pakken? Dus een natuurlijke ontstekingsremmer zoals bv Curcuma.
Nog nooit van gehoord... Ik zoek het eens op!
Toevallig ervaringen met dat product??
senna21 schreef:Kurkuma is een geneeskrachtig kruid, maar bij gewoon gebruik geen medicijn.
Pepermunt is dat ook![]()
Je moet dan wel goed weten hoeveel je geeft en op welke wijze.
Zomaar wat Kurkuma door het eten zal weinig effect hebben.
Dan kun je beter een geneeskundige inschakelen die zich heeft verdiept in deze materie.