slechte hoeven

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 19:53

-O-
Dani199764 schreef:
November108 schreef:
Ik ben inmiddels over op Toine van Baal, was toch echt niet tevreden over Teus. Toine is een fijne man met verstand van zaken, denkt verder dan alleen snel bekappen en ijzer er onder gooien, maakt een plan om de voeten op lange termijn zo gezond mogelijk te houden. Misschien kan hij jou ook helpen. Hij neemt wel alleen nog maar paarden aan die braaf zijn bij de smid :)

Dank voor je reactie, braaf is ze wel, alleen wel ongeduldig, maar als hij op een gunstige tijd kan probeer ik daar voor altijd te trainen/rijden zodat ze wel stil staat.
Ze hoeft geen ijzers gelukkig, dat wil ik ook niet, maar moet dan wel met regelmaat goed bekapt worden, vooral haar rechter voor voet, de rest kan prima 8-12 weken zonder, maar die ene voet...
Heb hem gegoogeld maar hij heeft geen website?

8-12 weken is wel echt lang voor hoeven. Voor goed herstel resultaat is 2 weken de Max. Beter nog elke week. Zelf bijhouden is hierin echt uitkomst.
Hoeven zijn ingewikkeld. Verdiep je erin en het valt allemaal wel mee. Er zijn voldoende cursussen.