Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Art_Ificious schreef:![]()
![]()
Harley gaat terug naar mijn kennissen omdat het beter is voor hem. Hier in de buurt is voorlopig niks te vinden waar hij dag en nacht het land op kan met soortgenoten.
En bij mijn kennissen zal de zus van die mannen ervoor zorgen. Dus die mannen komen helemaal niet aan Harley.
Weides zijn ook lekker groot en dus veel bewegingsruimte.
Jullie raadden aan hem een half jaar tot een jaar op rust te zetten. Nou doe ik dat en krijg ik weer kritiek op de plaats waar ik hem wil zetten. Het is ook nooit goed voor jullie.
janderegelaa schreef:wortelsussie schreef:Oeh jij weet duidelijk niet wat blisteren inhoud. Het is juist extreem pijnlijk voor het paard. Het maakt als het waren een brandwond (de blaar).
Blisteren op de huid doet inderdaad pijn. Spieren hebben alleen bijna geen pijn receptoren.
janderegelaa schreef:wortelsussie schreef:Oeh jij weet duidelijk niet wat blisteren inhoud. Het is juist extreem pijnlijk voor het paard. Het maakt als het waren een brandwond (de blaar).
Blisteren op de huid doet inderdaad pijn. Spieren hebben alleen bijna geen pijn receptoren.
wortelsussie schreef:Oeh jij weet duidelijk niet wat blisteren inhoud. Het is juist extreem pijnlijk voor het paard. Het maakt als het waren een brandwond (de blaar).
geerke schreef:danzzz schreef:Ra kogel ziet er ook niet helemaal top uit. En ik vind de kogels voor ook wat gevuld.
Dat viel mij ook op....normaal is dat een teken van overbelasting op jonge leeftijd.Kan natuurlijk ook komen door compenseren door de knie?
geerke schreef:janderegelaa schreef:
blisteren werd vroeger gedaan bij peesblessures.Op pezen dus....naar mijn weten verboden nu.Omdat het neigt naar dierenmishandeling