Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xtinne schreef:butengeweun: Pony staat al 25 jaar in dezelfde omstandigheden. Om ze nu plots met anderen samen te zetten vind ik 'brut'. Je gaat haar onnodige stress geven terwijl ze nu een mooi leventje heeft, op haar gemakje en met veel liefde. Ze is echt wel gelukkig hoor. Ik vind het gewoon onacceptabel om haar in te slapen als ze nog perfect meegaat...
Dus ik accepteer jouw reactie! Naar mijn mening doet ze 't geweldig voor haar leeftijd.
(Neeee ons shetje is niet te koop en gaat niet weg
Maar er zijn er vast meer paardjes zoals Bliksem)

Maartje1990 schreef:Ik denkdat het beestje dan beter ingeslapen kan worden. Staat alleen, op zulke hoeven en is duidelijk niet meer in topconditie. Ik zou haar laten gaan.
Maartje1990 schreef:Die hoeven zijn sowieso slecht. Los van wat er nu gebeurt is. Beestje staat helemaal alleen. En krijgt dus duidelijk niet de zorg wanneer nodig. Dan vind ik het eerlijker naar het beestje om 'm in te laten slapen.
Maartje1990 schreef:Arm paard al 25 jaar alleen schandalig
spatter schreef:Zo te zien , hoorde die bolling er ook niet te zitten dus dat dat afbreek verbaast me niet.
Laat de hoef rondvijlen of doe het zelf .

Al is't wel geen doen want ze is nog maar 2 weken geleden bekapt... xDenies schreef:Maartje1990 schreef:Ik denkdat het beestje dan beter ingeslapen kan worden. Staat alleen, op zulke hoeven en is duidelijk niet meer in topconditie. Ik zou haar laten gaan.Maartje1990 schreef:Die hoeven zijn sowieso slecht. Los van wat er nu gebeurt is. Beestje staat helemaal alleen. En krijgt dus duidelijk niet de zorg wanneer nodig. Dan vind ik het eerlijker naar het beestje om 'm in te laten slapen.Maartje1990 schreef:Arm paard al 25 jaar alleen schandalig
Ga je lekker?
![]()