Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

saden schreef:Waar worden ze dan mee ingespoten?
. Ik heb met die van mij ook geprobeerd op het land en in paddock. Beide keren ontzettend gefrustreerd alleen maar ijsberen, dus ik heb nu geen keus meer om haar op stal te laten staan. 24/7 op wei is ook geen optie dan staat ze ook alleen maar voor het hek te ijsberen. Ze kan hooguit een uurtje staan en dan is het mis ze flipt helemaal. Toen ik haar nog intensief reed deed ze dit nooit. Volgens mij komt het omdat ze teveel energie heeft? Probeer haar nu aan de hand of onder het zadel te stappen en aan de hand grazen. Dan is er niks aan de hand. Schema wat ik nu gebruik is 15 a 20 minuten stappen en paar minuten draven. Ze is gister ingespoten dus hoop dat dat zijn vruchten ook afwerpt. QueenBeeBee schreef:Vervelend zeg Armyhorse! Maar groot gelijk om het niet te doen dan...
Hopelijk werkt het inspuiten goed!
Ik graas ook aan de hand, maar ook dan springt ze wel eens. Al moet ik zeggen dat ze zich momenteel keurig weet te gedragen.
Mijn merrie trekt ook bijv alle draden kapot, stroom of geen stroom. Als mevrouw maait met d'r voorbenen dan doet ze dat gewoon.
QueenBeeBee schreef:Maaien met haar voorbenen doet ze altijd al... Het is een pittige tante met veel energie, dat in combinatie met niet zuinig zijn op zichzelf maakt dat ze met regelmaat wat heeft