Tafje schreef:Bedankt weer voor de reacties.. Het is zo'n achtbaan in mijn hoofd op dit moment. Ik heb vandaag ook een andere Bokker hier uit de buurt gesproken. Zij heeft vorig jaar haar paard laten gaan.
En net heb ik de stallen gemest. Door het slechte weer is er weinig ruimte voor beweging. Er is hier wel een verharde weg maar door het vele en hardrijdende verkeer, loop ik daar (zeker in het donker) niet graag met een groot paard aan de hand.
En het viel me vanavond weer op. Wat is hij stijf achter.![]()
Ik denk dat ik in mijn hoofd de beslissing al weken geleden heb genomen. Mijn hart heeft even nodig gehad maar lijkt nu denk ik ook overstag te gaan.Het hoe, waar en wanneer is nog niet duidelijk.. Ik ga volgende week denk ik een regenboogticket regelen...
Dit weer maakt oide paarden stijf, de grond is ook zo ongrlijk..
Ik heb mijn oude hond bv pijnstilling gegeven de laatste periode van zijn leven..misschien een optie in tijden van bv dit weer en harde ongelikke grond, als de smid komt...hoeft niet elke dag.
Doen wij ook met slechte dagen..
Het hoe, waar en wanneer is nog niet duidelijk.. Ik ga volgende week denk ik een regenboogticket regelen... 
). Verder net als de jouwe in prima conditie, maar het zet je wel aan het denken.