Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nikass schreef:Is je paard gevoelig voor IR? Daar kunnen ook nog dit soort klachten vandaan komen. Ik zou haar laten doormeten door een goede holistisch arts. Thermografie zou ik zeker niet doen.
femke_harley schreef:dresjoepie schreef:Misschien een goed idee om zijn knie banden ook te checken Dan zijn ze vaak wisselend links of recht niet lekker achter!
Als je door heel zwaar zand loopt draait die dan vanuit zijn hoef zijn been naar buiten?
Hoe bedoel je precies? Wat ze wel doet is bijvoorbeeld als ze los staat, haar been laten staan en op haar hoef draaien. Niet extreem hoor. Zo heeft ze ook weleens dat als ze in stal omdraait, ze haar been wel eens laat staan, meer naar buiten gedraaid.
?. Kissing spices
, helaas weet jij ook dat het kissing spines moet zijn wat je typte...
Ik zou ook flink pissig zijn als ik jou was. mystery1980 schreef:weet je ook waar deze blokkade door ontstaan is? Hoe heeft hij haar behandeld?
Hoop voor je dat ze snel opknapt!
WildWings schreef:Alles klinkt mij in de oren als spat... ik duim voor je dat de foto's toch meevallen. Ik zou zelf van beide spronggewrichten opnieuw (méérdere, niet uit één hoek) foto's laten maken overigens, niet alleen van rechts..
femke_harley schreef:Rechts wordt sowieso woensdag opnieuw gedaan. Ook omdat de arts die nu komt wel iets ziet op de foto van de sprong. Links zag ze niets.
femke_harley schreef:Links is toch echt wel wat botwoekering te zien in het spronggewricht en rechts zicht een los stukje bij het spronggewricht. Om dat beter in beeld te krijgen hadden ze dus meer foto's moeten maken. .