Boompje1985 schreef:Je zou denk ik toch echt in het buitengebied van Arnhem zelf langs de bedrijven moeten gaan want er zijn er best wel wat maar nog lang niet alles zit op internet! Huissensedijk heeft ook wat Particulieren bedrijven die nog niet op internet staan. Heeft de Drielse Vrijheid ook geen plek meer? Die zitten er nog niet zo heel lang dus misschien dat je daar terecht kan?
Ik hoop dat de drielse vrijheid het niet is geworden, verschrikkelijke stal. Ze bestaan pas net en komen nu al hun beloftes niet na, mesten wordt slordig gedaan, paarden zijn weinig buiten, ze zouden eigenlijk dagelijks de stapmolen ingaan maar je mag blij zijn als ze je paard er wekelijks in doen. De wei is zo klein dat er hooguit vijf shetlanders op kunnen. Er zijn zoveel paarden gestald dat je nooit rust hebt, laat staan de ruimte. En vrijheid is heel ver te zoeken door een bijbel aan regels en camera's overal. Je hoeft maar een klein ding mis te doen en je wordt al op het matje geroepen.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over hoe de eigenaren Marc en Joset met de klanten omgaan. Als je niet met een valse krul en een arrogante kop rijdt, word je weggestuurd, ze willen "elitepaarden". En als je je paard los gooit in de longeerbak dan word je per direct weggestuurd. "Als je niet op tijd weg bent dan binden we jullie paarden aan een paal vast", aldus de eigenaar van stal.
Gelukkig staan we nu op een andere stal, ter bosch. heerlijk om weer een gezellige sfeer, privacy en vrijheid te hebben.