Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
genja schreef:T's ik ga nog een keer reageren stop met de verantwoordelijkheid alleen bij je moeder te leggen en alles af te wimpelen met ja maar mijn moeder. Je bent net zo goed schuldig aan slechte verzorging en verantwoordelijkheid nemen.
Het is duidelijk dat je moeder zulke dingen niet serieus neemt dus onderneem zelf actie. Bel morgen dierenarts en maak een afspraak dan maar giga ruzie in de tent gaat ook wel weet over. Maar ik voel de volgende smoes al weer aankomen ik kan niet alleen bij mijn paard komen.
Hoop echt voor je paard dat jullie hem snel te koop zetten een paard verdient beter.
(En mensen ik ben hard tegen een 16 jarige ik weet het maar volgens mij kom je er anders er niet door heen)
ik regelde dat soort dingen altijd zelf aangezien m'n vader 0,0 verstand heeft van dat soort dingen haha. LiannePuthzy schreef:sorry hoor maar als mijn moeder beslist kan ik er toch ook wijnig aan doen? als zij zo graag informatie wil end at niet opvolgd omdat t niet nodig is volgens haar kan ik er toch ook NIETS aan doen?
mijn ma wil volgensmij alleen de veearts laten komen die we normaal laten komen (uit monickendam) maar die wil ze niet op zondag bellen omdat t volgens HAAR niet al te ernstig is, ze wil geen veearts laten komen omdat de staleigenaar daar niets over zecht, maar volgensmij is t nog altijd t paard van mijn ma (en mij), ik zal morgen ochtend wel een filmpje maken over hoe ze staat/loopt
iedereen die denkt dat dit rel is mag lekker met mijn ma komen praten over dit, zij denkt toch dat ze allen maar dan ook alles beter weet (of kan er gewoon niet tegen dat ik gelijk heb)
mijn ma betaald immers ook de kosten omdat zij t paard in eerste instantie volledig voor zichzelf had gekocht en ze zegt dat ik geluk mag hebben dat ik er op mag rijden/ gebruik van mag maken enzo
LiannePuthzy schreef:klopt, ze verklaarde me net ook een soort van voor gek toen ik begon over drukverband, ze vind mij zeiken over helemaal niets
LiannePuthzy schreef:Wat is er dan mis met teren?
T is eerst schoongemaakt voordat t geteerd werd
Foto heb ik nu nie ben nu ook op school