Mijn ervaring: RevitaVet bij behandeling peesblessure!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 08:07

Bron?

fransje23

Re: Mijn ervaring: RevitaVet bij behandeling peesblessure!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 08:38

En rood licht met 660 nm?

anjafopma

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 08:47

Google en zie

anjafopma

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 09:19

Dat is toch gewoon roodlicht?

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 09:24

anjafopma

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 09:35

En dat is infrarood A

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 13:09

anjafopma

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:31

Ik denk dat je het verder maar moet uitzoeken. Je wil van niemand aannemen dat dit apparaat op geen enkele wijze een bijdrage levert aan het herstel en dat het zelfs gevaarlijk kan zijn. Ga gezellig met het paard onder infrarood drooglampen staan, zeg tegen de dierenartsen dat ze overbodig zijn geworden daar rood licht nu de standaard is voor alle aandoening. De professionals zijn overbodig geworden.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 19:30

Anja, stuur de ts maar pb's want dit commentaar van je gaat de perken te buiten en dat kun je dan beter via een persoonlijke boodschap doen. Jullie zijn beide redelijk overtuigd van je eigen mening, niets mis mee maar zo sarcastisch als sommige opmerkingen zijn??? is niet nodig dus even dimmen.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 13:03

Pb''s mogen mij bespaard blijven :D

Aangezien ik er van overtuigd ben dat het apparaat zeker heeft bijdrage heeft bij de vlotte herstel van de pees neem ik natuurlijk niet zomaar aan dat het niet werkt. Sterker nog ik ga er oprecht vanuit dat het wel werkt, lijkt mij toch best logisch?
Verder verkondig ik niet zo heel veel eigenlijk :)

Ben wel benieuwd naarhet feit hoe iets wat niets zou doen en niet kan werken wel schade aan zou kunnen brengen? Schade aan mijn bankrekening kan ik nog bedenken maar verder/
Heb paard verder geen therapie/ behandeling onthouden oid.

ValerieM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 17:29

@fransje23: als jou gevoel zegt dat het apparaat een bijdrage heeft geleverd, dan is dat toch prima? Het is allang fijn dat je paard zo snel hersteld. En inderdaad: je hebt je paard niets onthouden.

@anjafopma: je laatste post gaat wel wat ver. Nergens wordt de indruk gewekt dat een deskundige dierenarts overbodig is. TS heeft, naast revitavet, het advies van haar da opgevolgd.

Ik ga ervan uit dat wanneer een product als revitavet op de markt wordt gebracht, dat het eerst uitgebreid getest is. Als er door zo'n apparaat verbranding op kan treden, dan is het niet goed en mag het, lijkt mij, niet verkocht worden.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 18:59

TS is blij met het resulaat. Anja zegt dat het niet kan.
Maar we gaan het nooit zeker weten want dan had je verlijkingsmateriaal moeten hebben (2 been met blessure niet behandelen of zo)

Ik ben blij dat jouw paard zo snel verbeterd is TS. Dus laten we maar ophouden met elkaar proberen te overtuigen want we gaan er niet uit komen :)

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 19:15

ValerieM schreef:
Ik ga ervan uit dat wanneer een product als revitavet op de markt wordt gebracht, dat het eerst uitgebreid getest is. Als er door zo'n apparaat verbranding op kan treden, dan is het niet goed en mag het, lijkt mij, niet verkocht worden.

Het apparaat is al heel lang op de Amerikaanse markt en als er een paard verbrand of met pezen als gestold ei was geweest hadden ze enorme schadeclaims gehad. :j
Ze sponsoren daar overigens ook een heel aantal ruiters in de diverse takken van de (inter) naionale paardensport. Lijkt mij niet dat ze die paarden aan gevaar willen blootstellen :+
Site: http://www.revitavet.com/

Ik hoop dat er meer mensen komen met positieve resultaten van RevitaVet. Misschien is het deels ook een kwestie van meer bekendheid?

Mijn dierenarts heeft overigens geen woord gesproken dat ze zich gepasseerd voelt o.i.d.

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 08:54

Dimple schreef:
TS is blij met het resulaat. Anja zegt dat het niet kan.

Nee, TS is van mening dat het resultaat door het apparaat komt. Anja komt met feiten en kennis dat het resultaat door andere factoren komt, aangezien het apparaat niets doet.

Als het apparaat al zou werken, dan zou ik mijn paard gewoon een uurtje in de zon zetten. Dan heb je een flinke dosis infraroodlicht, gratis en voor niets.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 13:21

LHO schreef:
Nee, TS is van mening dat het resultaat door het apparaat komt. Anja komt met feiten en kennis dat het resultaat door andere factoren komt, aangezien het apparaat niets doet.

Als het apparaat al zou werken, dan zou ik mijn paard gewoon een uurtje in de zon zetten. Dan heb je een flinke dosis infraroodlicht, gratis en voor niets.

Zover ik het heb gelezen in dit topic zijn er nagenoeg geen daadwerkelijke feiten genoemd waarom het niet zou werken.

Je paard lekker in de zon zetten voor een uurtje is sowieso een goed idee, ook voor de aanmaak van vitamine D :j

anjafopma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 13:42

Het feit dat het apparaat geen werking heeft kun je het zonder problemen op de markt brengen. Dan doe je het ook nog pulserend om het warmte effect te onderdrukken. Dat ruiters hun naam daaraan verbinden komt omdat mijn ze daarvoor betaald. Dit is geen garantie dat het werkt. Zanger Nico haak droeg ook een bandje wat tegen alles hielp. 2 weken later gaf hij de geest. Men negeert hier de natuurwetten die zeggen dat dit niet kan. UV licht heeft veel meer inpack

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 14:19

fransje23 schreef:
Zover ik het heb gelezen in dit topic zijn er nagenoeg geen daadwerkelijke feiten genoemd waarom het niet zou werken.

Jawel, er is veelvuldig aangegeven dat het apparaat niet eens door de huid heen komt. En dat is nog op basis van mensen, die geen vacht op hun huid hebben.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 10:18

LHO schreef:
Jawel, er is veelvuldig aangegeven dat het apparaat niet eens door de huid heen komt. En dat is nog op basis van mensen, die geen vacht op hun huid hebben.

Aangegeven zonder duidelijke bron, toch?

:)

anjafopma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 10:44

Jij geeft alleen de bronnen van de fabrikant en die kloppen al niet. Er duidelijk aangegeven dat de voorgestelde werking niet klopt en er wordt continu verwezen naar wetenschappelijke onderbouwingen, maar schijnbaar wil die niet zien. Zoals ik al eerder zei koop een rode lamp veel goedkoper en ney zo werkzaam.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 14:08

anjafopma schreef:
Jij geeft alleen de bronnen van de fabrikant en die kloppen al niet. Er duidelijk aangegeven dat de voorgestelde werking niet klopt en er wordt continu verwezen naar wetenschappelijke onderbouwingen, maar schijnbaar wil die niet zien. Zoals ik al eerder zei koop een rode lamp veel goedkoper en ney zo werkzaam.

Zou je die linken naar wetenschappelijke onderbouwing hier kunnen plaatsen? Is ook meteen overzichtelijk :j

Ik heb meerdere linken geplaats niet enkel die van de fabrikant ;)

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 14:17

Ik snap niet dat deze discussie nog doorloopt. Jullie zijn beide overtuigd van je eigen verhaal. Maar toch start TS elke keer weer de discussie opnieuw. Lijkt wel alsof je aandelen in die zaak hebt.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 14:22

Dat zou je haast denken ja, maar dan hoef je het iemand niet door de strot te duwen.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 14:34

N0a schreef:
Ik snap niet dat deze discussie nog doorloopt. Jullie zijn beide overtuigd van je eigen verhaal. Maar toch start TS elke keer weer de discussie opnieuw. Lijkt wel alsof je aandelen in die zaak hebt.

Nee ik heb geen aandelen en verdien er geen stuiver aan maar je brengt mij wel op een idee! Zou veel mensen en dieren er mee kunnen helpen :j
Deze discussie heeft mij ook aangezet er nog meer over te lezen en hoe meer ik lees hoe meer ik bevesiging krijg dat het goed kan werken. Maakt ook dat ik het bijzonder irritant vinddat het apparaat wordt weggeschoven zonder goede argumenten. Er zijn duizenden onderzoeken, alleen al op internet, te vinden met heel vaak positieve resultaten.

Overigens hoeft niemand op mijn posten de reageren of ze te lezen, dat is eigen keuze :D

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 15:37

Als jij vind dat het goed werkt niks mis mee, maar als anderen daar vraag tekens bij hebben dan kan dat ook. Beter is het dan om het los te laten en misschien vind je anderen manieren het te promoten.

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 16:27

Discussie loopt in een cirkeltje geloof ik :o

Mijn ruin is ingespoten met PRP, en later ook nog een keer met stamceltherapie behandeld.
Ik denk niet dat alleen de naald geholpen heeft zoals iemand hier suggereert. PRP verkort de behandeling en revalidatie niet, maar het weefsel zou steviger moeten worden. Ik schrijf 'zou moeten worden' want mijn ruin herstelde eerst spectaculair, (haast niets meer te zien na 3 maanden) maar is na 1,5 jaar toch afgemaakt omdat hij kreupel bleef terwijl er prachtig weefsel was.

Een apparaat dat voor álle kwalen zou helpen wantrouw ik ook, toch zou ik best bereid zijn het eens te proberen mocht ik weer met zoiets geconfronteerd worden. PRP helpt niet altijd, en zo'n apparaat vast ook niet. We hebben nou eenmaal met een levend wezen te maken.
TS, hartstikke fijn dat jouw paard nu zo goed gaat. Het is denk ik nog te vroeg om te kunnen concluderen dat bij sportgebruik de boel ook goed zou blijven?