Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ValerieM schreef:Ik ga ervan uit dat wanneer een product als revitavet op de markt wordt gebracht, dat het eerst uitgebreid getest is. Als er door zo'n apparaat verbranding op kan treden, dan is het niet goed en mag het, lijkt mij, niet verkocht worden.
Dimple schreef:TS is blij met het resulaat. Anja zegt dat het niet kan.
LHO schreef:Nee, TS is van mening dat het resultaat door het apparaat komt. Anja komt met feiten en kennis dat het resultaat door andere factoren komt, aangezien het apparaat niets doet.
Als het apparaat al zou werken, dan zou ik mijn paard gewoon een uurtje in de zon zetten. Dan heb je een flinke dosis infraroodlicht, gratis en voor niets.
anjafopma schreef:Jij geeft alleen de bronnen van de fabrikant en die kloppen al niet. Er duidelijk aangegeven dat de voorgestelde werking niet klopt en er wordt continu verwezen naar wetenschappelijke onderbouwingen, maar schijnbaar wil die niet zien. Zoals ik al eerder zei koop een rode lamp veel goedkoper en ney zo werkzaam.
N0a schreef:Ik snap niet dat deze discussie nog doorloopt. Jullie zijn beide overtuigd van je eigen verhaal. Maar toch start TS elke keer weer de discussie opnieuw. Lijkt wel alsof je aandelen in die zaak hebt.