Aloë Vera bij rotstraal... Ongelooflijk!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mara168

Re: Aloë Vera bij rotstraal... Ongelooflijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 17:33

Ook wij hebben hier zeeeeer goede ervaring mee! Mijn kat zit in de zomer altijd onder de bulten (meestal met pus) en open wonden doordat hij niet tegen teken kan. Wij smeren aloë vera gelly er ook op en de bult is weg!
Dat scheelt ons weer 50 euro bij de dierenarts!

Klijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 17:00

Kan ik ook pb krijgen ? :)
En het werkt dus ook goed voor jezelf?

theo2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 17:05

Er zijn meerdere distributeurs in Nederland. Een kennis van mij maakt van de spullen van Forever Living ook een prima dazenmiddel.
Hun spullen zijn echt goed. En zij verkoopt het onder de normale prijs, omdat het nogal duur is.
Met een pb mail ik haar gegevens.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 17:36

theo2012 schreef:
En zij verkoopt het onder de normale prijs, omdat het nogal duur is.

Dat is vanuit Forever ten strengste verboden omdat het oneerlijk is tegenover andere distributeurs.

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 21:15

Wat super zeg!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 10:48

Begrijp ik goed dat het niet uitmaakt of je het product thuis laat bezorgen of bij een afhaalpunt/distributeur?? In beide gevallen betaal je de verzendkosten ???

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 11:17

Ik zag in het topic over schimmelnagels ook de tip van aloë vera voorbij komen, zou dat ook helpen daartegen?

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 11:28

Ilsiie schreef:
[ Afbeelding ]

Dit is het product :) Is helaas niet in winkels verkrijgbaar. Wel online, stuur even pb'tje voor de link :)

zou je mij ook de link willen sturen :)
echt een topspul al zie ik nu de goede verbetering

anita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 11:38

Ik zou ook graag de link willen ontvangen.

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 11:57

Hoe was het ook al weer? Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat waarschijnlijk ook? Niet dat het een slecht product is, maar het zou goed kunnen dat een ander willekeurig product dat de boel soepel houdt, eventueel ontsmettend werkt etc, net zo goed werkt als je het elke dag smeert. En mogelijk veel goedkoper is? Dat zou ik wel eens willen weten.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 12:02

Is ook zo vur. Dat het bij mijn pony zo goed geholpen heeft biedt natuurlijk geen garanties voor andere dieren. Maar dat is natuurlijk een kwestie van andere producten uitproberen.. En om daarachter te komen moet dat wel gedaan worden, anders weet je idd niet of het werkt ja of nee.. Dit is alleen mijn ervaring met dit product.

Ashley, ik denk van wel!

Sardis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:05

Mijn pony heeft ook rotstraal dus dan ga ik dit ook zeeeker kopen!! :D
Zou je me een pb willen sturen over waar je het hebt gekocht? :D

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:10

Pfoe... Ik griezel van het gemak waarmee mensen creme's oid op een pony smeren omdat íemand op internet heeft gezegd dat het goed werkt..

Waarbij die íemand het dan heeft over "een casus" en het geven van individuele adviezen...waardoor er in ieder geval bij mij inderdaad ook de gedachte opkomt dat er ergens een zakelijk belang is ( hoe plechtig ook gezegd van niet)

Maar goed: mooi dat het voor jou paard kennelijk werkte, maar misschien is het wel een geval van ONDANKS het middel, in plaats van DANKZIJ

God zij dank gaat het bij de productie van medicijnen een tíkje zorgvuldiger: want in dat geval zou de hele wereld steigeren als iets op de markt komt wat maar bij 1 persoon getest is ( waarbij er in dit geval ook nog eens geen controle is geweest op de "test").

En aan de rest:
Weest aub voorzichtig met wat je waarom op je paard smeert..... en vraag er tijdig een échte deskundige bij (dierenarts/hoefsmid dus....)...

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 12:19

Punz, zeg ik in mijn vorige post ook.. Dat 't bij mijn paard heeft gewerkt wil niet zeggen dat 't bij ieder paard werkt.. En ik vervang geen dierenarts of hoefsmid.
Mijn reden om dit spul erop te smeren was 'baat 't niet, schaadt het in dit geval ook niet'.

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:28

Punz schreef:
Pfoe... Ik griezel van het gemak waarmee mensen creme's oid op een pony smeren omdat íemand op internet heeft gezegd dat het goed werkt..

Waarbij die íemand het dan heeft over "een casus" en het geven van individuele adviezen...waardoor er in ieder geval bij mij inderdaad ook de gedachte opkomt dat er ergens een zakelijk belang is ( hoe plechtig ook gezegd van niet)

Maar goed: mooi dat het voor jou paard kennelijk werkte, maar misschien is het wel een geval van ONDANKS het middel, in plaats van DANKZIJ

God zij dank gaat het bij de productie van medicijnen een tíkje zorgvuldiger: want in dat geval zou de hele wereld steigeren als iets op de markt komt wat maar bij 1 persoon getest is ( waarbij er in dit geval ook nog eens geen controle is geweest op de "test").

En aan de rest:
Weest aub voorzichtig met wat je waarom op je paard smeert..... en vraag er tijdig een échte deskundige bij (dierenarts/hoefsmid dus....)...

Maar goed er wordt ook rijkelijk gesmeerd met uierzalf, sudocreme en meer van dat en dat is ook niet voor dieren. De DA komt vaak met allerlei dure zalfjes die je zelf vooral niet met je blote handen mag aanraken en vaak ook nog een injectie tegen eea om van de rekening nog niet eens te spreken. Ik ben helemaal niet van het smeren en ook niet van het zelf dokteren maar we moeten ook niet al te bangig doen toch?

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 15:23

Nee, bangig doen zeker niet. Zeker niet met dit soort crèmes. Sudocreme en uierzalf/uiercreme kunnen meestal ook geen kwaad. Dus die smeer ik ook in sommige gevallen. Je moet alleen je gezonde verstand gebruiken en je paard goed aan blijven kijken, zodat het niet juist uit de hand loopt met zelfredzaamheid en dus op tijd een arts of andere deskundige inschakelt.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 15:28

Dat lijkt me altijd raadzaam.
Deze producten zijn, net zoals sinaasappelsap en uiercrème, géén medicijnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 15:53

Hoi! Ik zou ook graag een pbtje krijgen als dat kan :)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:38

Wie hebben er nu allemaal al goede ervaring met rotstraal en Aloë Vera.

heb er nu ook 1 staan met rotstraal maar best diep dus op zoek naar iets wat goed werkt.

Rachral

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:58

Hier ook graag een pb-tje..:)

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:42

Ilsiie: en dat is nu net wat je níet weet... Je wéét niet of niet schaad, en je zegt dan wel dat je geen DA of hoefsmid vervangt, maar je nodigt er wel toe uit dat mensen maar wat gaan proberen...

Maar goed...
Roepende in een woestijn vrees ik..

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:54

Hoi Punz,
misschien om je wat gerust te stellen.
Aloë Vera is een plant waar het meeste onderzoek naar gedaan is.
Hier in mijn kast heb ik zo al 300 onderzoeken staan.

Tevens is er onderzoek naar dit specifieke product gedaan door een gerenommeerde Engelse dierenarts :)
Het is volledig veilig in gebruik, maar... blijf naar je DA en hoefsmid luisteren. Het is géén medicijn.

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:56

wow wat een resultaat!

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 23:23

Punt is Puchje dat steeds weer blijkt dat mensen toch te lang zelf blijven aansmeren, afwachten, weer iets anders smeren.. en dat dit uitstel het vaak niet beter maakt.

Ik ken Aloë Vera (wie niet) , weet dat er veel ( niet altijd even betrouwbaar) onderzoek naar gedaan is, en weet dat het soms heilzaam is, maar geen wondermiddel dat maar voor alles helpt....

Maar ik ga het smeerfeestje hier niet langer verpesten... Mijn post was er in de categorie "Weet dat het zinloos is, maar kan het toch niet laten...."

Sem86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 00:12

Hier heb je nog eens wat aan zeg! Wat een wondermiddel en zo snel ook! Wereld van verschil!