Ninx schreef:Zorg anders even dat je wilgenstammetjes vind. Als je een flinke stam hebt kun je die met tiewraps aan je tralies bevestigen, of leg gewoon een flinke op de grond, die knabbelen ze helemaal af... en daar zijn ze uuuuuren mee bezig...
Kun je het luik niet continue open laten?
Sterkte!
Als ik dat doe gaat ze erg veel draaien...ze eet aan de andere kant van de stal...dus dan is het: * hapje eten pakken ...o wacht even kijken...hapje eten...o ik hoor weer wat kijken....* nee dat is geen goed idee 
Ik ben wel benieuwd waar ik wilgen stammetjes kan halen..de wilgen bij ons in de buurt zijn echt monsterlijk groot
daar zaag je niet even stuk af 
Gulpje schreef:Succes met de revalidatie, weet er alles van. Zou wel echt proberen om haar geen gekke dingen te laten doen in de paddock, voor je het weet ben je terug bij af!
Nee dit ga ik ook tegen.... tis maar 1 keer gebeurd dat ze ging rennen en gek doen....ook meteen er uit uit gehaald...want dat is echt niet de bedoeling...
en het rollen...tja in de stal ligt ze ook om te slapen en is het qua opstaan zachter ivm zachte bodem dus denk niet dat dat erg kwaad kan..