Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:sommige mensen merken het niet of vinden het niet erg als hun paard vastzit of stijf loopt....misschien speelt dat hier ook een beetje mee?
Arabesk schreef:het paard mankeert niets, als ik hem iets meer aanspoor loopt hij normaal. Het komt meer voor in de familie, zijn oom kan bijv. tölten.
Het is geen kwestie van pijnlijke hoeven of bekapping zoals velen hier maar al te graag suggereren. In ander topic van een bokker die hetzelfde voorlegde kwam niemand zeuren over bekapping.
scoxxx schreef:Richting schweinepass doet 1 van mijn arabiertjes ook in stap in opgewonden toestandje. Tandje hoger is dan dribbelen. Betreffend paard en ik hebben dan discussie over de te nemen snelheid: paard gaat het liefst met 25 km/u![]()
Ontspanning is het sleutelwoord bij ons: los teugeltje en koppie laag (gevraagd)... en dan geraken we samen weer in een mooie stap.
Arabesk schreef:het paard mankeert niets, als ik hem iets meer aanspoor loopt hij normaal. Het komt meer voor in de familie, zijn oom kan bijv. tölten.