scoxxx schreef:
Beslag met lip. HippoFlex, 7 weken oud.
Ruim garnituur vanaf 3de nagelgat.
Is trouwens een zijlip! Geen voorlip. Anders denken mensen misschien; "He, wat ligt dat ijzertje er raar onder"
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
scoxxx schreef:
Beslag met lip. HippoFlex, 7 weken oud.
Ruim garnituur vanaf 3de nagelgat.

groen met geel (H) ben erg benieuwd !
Durfde niet in de berm omdat ik bang ben dat ze dan afgaan. Zal wel meevallen maar met lijmijzers en plakijzers heb ik slechte ervaring vandaar. Heb maar een klein stukje gereden omdat het al donker aan het worden was. Beetje draf/tolt en stap gedaan. Het tolten ging wel erg moeilijk, was net of iets het tegen hielt. Toen ik terug was ben ik meteen naar zijn rug gaan kijken en daar zit een blokade. Nu kan het dus heel goed door de blokade komen maar het kan ook zijn dat hij aan het kunstof moet wennen. Ben benieuwt hoe hij er na een paar keer rijden mee loopt. Ga iig de osteo mailen 
mijn paard maakt he nl niet uit. hij was 1 ijzer verloren en mijn smid kon niet meteen komen. en ondanks het verschil heeft hij geen stap onzuiver gelopen (heb er niet mee gereden hoor) Anoniem schreef:oke wist ik nietmijn paard maakt he nl niet uit. hij was 1 ijzer verloren en mijn smid kon niet meteen komen. en ondanks het verschil heeft hij geen stap onzuiver gelopen (heb er niet mee gereden hoor)
Nexus schreef:Ben benieuwd naar de foto's!
Uiteindelijk heb ik geen smid kunnen vinden die met kunststof wilde werken en de hoefschoenen vond ik waardeloos, dus die heb ik retour naar de winkel gestuurd. Bol staat nu dus alsnog op ijzeren ijzers...
Nouja we kunnen het wel een keer proberen zei hij toen. Maar eigenlijk wil hij het dus ook niet. De glue ons hebben we bij mijn paard gedaan omdat er geen andere opties zijn. De smid zei ook echt dat Skundi een uitzondering is. Hoop echt dat je je smid nog zo ver kunt krijgen. En anders toch maar op ijzers idd. Mis met leer er tussen zodat er meer schokdemping is?