Marcella schreef:Linksvoor.
Lijkt of zijn hielen ietsje-pietsje te lang zijn (gebroken voetas)? Maar eigenlijk laat deze foto te weinig zien om dat met zekerheid te kunnen zeggen.
Ziet er op de foto wel heel netjes uit.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marcella schreef:Linksvoor.
scoxxx schreef:Marcella schreef:Linksvoor.
Lijkt of zijn hielen ietsje-pietsje te lang zijn (gebroken voetas)? Maar eigenlijk laat deze foto te weinig zien om dat met zekerheid te kunnen zeggen.
Ziet er op de foto wel heel netjes uit.
Jeannine schreef:
merrieveulen schreef:dat vind ik er zéér netjes uitzien, die laatste twee. gebroken voetas vind ik moeilijk te zien, zo te zien is het betreffende been zowiezo al vrij steil gekoot wat vaak al gepaard gaat met een hogere hiel. al met al een net voetje!
opala schreef:
Jeannine schreef:Thanx![]()
Alleen ondanks dat hij zijn leven lang al blootsvoets staat, (doe hem zelf vanaf zijn 3de en hij is nu 7) loopt hij nog steeds niet lekker op het asfalt. Vijl niet raar of onnatuurlijk, maar hij loopt gewoon veel korter op het asfalt en dat is in al die jaren niet verbeterd. Twijfel dus om er van het voorjaar een ijzertje onder te doen. Doe het liever niet, maar ja, zou het anders ook niet weten. Met het voordraven op de endurance krijg ik altijd een A, maar wordt altijd bij gezegd dat hij wel wat kort loopt.
Aimee schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
opala schreef:Je hoeft je heus niet te schamen, maar vooral op de laatste foto zie je dat de hoef sterk neigt naar ondergeschoven verzenen. Je ziet ook van bovenaf gezien dat de hoefwand hier en daar brokkelt. Misschien is een cursus bekappen iets voor jou?
Jeannine schreef:Alleen ondanks dat hij zijn leven lang al blootsvoets staat, (doe hem zelf vanaf zijn 3de en hij is nu 7) loopt hij nog steeds niet lekker op het asfalt. Vijl niet raar of onnatuurlijk, maar hij loopt gewoon veel korter op het asfalt en dat is in al die jaren niet verbeterd. Twijfel dus om er van het voorjaar een ijzertje onder te doen. Doe het liever niet, maar ja, zou het anders ook niet weten. Met het voordraven op de endurance krijg ik altijd een A, maar wordt altijd bij gezegd dat hij wel wat kort loopt.
Aimee schreef:Klopt, de hoeven neigen nu naar ondergeschoven verzenen.
Dat was dus niet zo toen ik hem als jaarling kochttoen stond hij eerder aan de stijle kant op de voeten.
fransje23 schreef:Ik zag nette voetjes voorbij komen![]()
Aimee, goed dat je die foto's geplaatst hebt! Kunnen we toch allemaal van leren![]()
Ik vind de vorm van de hoeven wel apart. Lijkt een knik in de zijkanten te zitten vooral linksachter.
fransje23 schreef:Als ik je type paard zie zou ik inderdaad ook eerder stijle voeten dan ondergeschoven verzenen verwachten. Is waarschijnlijk generealiseren maar bij dat type verwacht ik toch een beetje hoge hielen.
Needje schreef:Hoe kan je ondergeschoven verzenen nou voorkomen? Of zelf wegkrijgen?