maja wat denken jullie ?? met de hoefschoenen heb je wel het voordeel dat ze gewoon iedere 2 weken bekapt kan worden of nog iets langer.greetz
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maja wat denken jullie ?? met de hoefschoenen heb je wel het voordeel dat ze gewoon iedere 2 weken bekapt kan worden of nog iets langer.

en de andere 3 willen haar niet eens meer en te kleine ijzers zegge ze van niet.. een keer heefd een stagaire haar beslagen en dat was echt te klein
HindaFree schreef:ja maja dat over laag op de hielen zetten enz :s daar zit ik niet echt om te springen
HindaFree schreef:en mijn paard leeft ook niet in de natuur en is modern en heeft ook niet echt de vorm van een wilde paarden hoef en het resultaat als je daar langer als een half jaar op moet wachten en als me paard al nog kreupeler loopt dan normaal met te lange hoeven hoef ik dat echt niet ook al doort het een week ik laat je toch ook niet 2 weken zonder schoenen over de straat heen lopen :S

(langs komen hea)