Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

macke schreef:en een zak vol geld want goedkoop is zij zeker niet !!!

God knows... 
magic_lover schreef:Had het in het andere topic al gezegt, maar ik zou nu echt actie ondernemen,
ook voor jezelf dan weet je gewoon waar je aan toe bent, en heb je gewoon meer duidelijkheid.
kun je nog wel weer rust nemen, en afwachten maar stel dat het over een paar week nog niet over is, en je bent nog niks wijzer voor jezelf.
Ik zou d'r gewoon even helemaal na laten checken, dan komt er vaak bijna zeker wel iets uit.
iig heel veel sterkte

Of ik moet op eigen houtje heen gaan, maar ik heb geen E-rijbewijs dus dat lijkt me niet heel verstandig.
Ze heeft gewoon beslag onder (alleen voor) en daar heeft de hoefsmid aan de voorkant het ijzer een beetje rond gemaakt, zodat hij beter afrolt. Airiin schreef:Doorrijden als je paard protesteert? Ai...
Ik zou foto's laten maken van alle benen en haar rug. Gewoon voor de zekerheid, op die manier ben ik er bij mijn paard achtergekomen dat ze OCD heeft. Ik kwam voor rugfoto's maar de DA vond een been ook niet helemaal lekker lopen. Ben blij dat ik het weet.
NehnaDagmar schreef:Nou toen had ik zelf een zadel, die aangepast was voor haar, maar hier begon ze weer heel erg op te staken. Het bleek dat ze dat zadel gewoon heel vervelend vond, omdat hij net iets meer over de schouder lag, dan andere zadels. Toen heeft een meisje haar een tijdje voor mij doorgereden, omdat ze echt heel erg staakte (dit was al met een goed zadel). Ze accepteerde gewoon heel slecht teugeldruk en been, dan begon ze te bokken en te stijgeren, ze werd gewoon heel erg pissig. Als je haar dan wat doorpakte, was het wel goed. Ik moet hierbij vertellen dat ze steeds onder controle heeft gestaan van een hele goede fysio, hoefsmid en tandarts, dus hier mankeerde niks aan. We dachten gewoon echt dat het tussen haar oren zat, vanwege haar slechte herinneringen aan de slechte zadels.
)