Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
pearlie schreef:Het is natuurlijk nooit helemaal goed, of het echt kwaad kan hangt af van hoe erg het is, dat is zo natuurlijk moeilijk te beoordelen.
Ik zou goed kijken of er vocht (gallen) te zien zijn op de benen en of het paard op foto's goed is.
Verder maakt het ook wel uit hoe oud het paard is. Als het een jong paard is weet je nog niet hoeveel last hij hiervan gaat krijgen. Is het al een wat ouder paard en heeft hij altijd goed gelopen, dan zal hij er minder last van hebben.
Hij is er nu 6 (vrij jong dus nog) maar nog geen problemen mee gehad.. Hij staat ook gewoon zonder ijzers/speciaal beslag, lijkt me ook helemaal niet nodig.
hij is gewoon een bedelaar. 
Allejandro schreef:Is het geen draver dan?![]()
Die doen dat idd vaak
crossmonster schreef:Een klein beetje is helemaal niet erg. Ik denk dat er meer paarden zijn die scheppen, maaien of biljarderen (etc) dan dat er paarden zijn die perfect recht lopen.
Keuren met 1,5 heeft vrij weinig nut, ik zou zeer zeker nog een keer keuren, oc en ocd ontstaat juist pas na de 1,5
Dus zeer zeker ook foto's laten maken.
femmefatale1 schreef:Vaak zijn het de paarden die wat toontreder staan, die maaien.
Wilt dus niet altijd wat zeggen, sommige paarden doen het hier uitstekend mee.
Vaak geeft het corrigeren van stand de grootste problemen op langere termijn..
crossmonster schreef:Een klein beetje is helemaal niet erg. Ik denk dat er meer paarden zijn die scheppen, maaien of biljarderen (etc) dan dat er paarden zijn die perfect recht lopen.
Keuren met 1,5 heeft vrij weinig nut, ik zou zeer zeker nog een keer keuren, oc en ocd ontstaat juist pas na de 1,5Dus zeer zeker ook foto's laten maken.
.

SanneOrayen schreef:is het een andalusier mischien? wij waren ook 1 jaar geleden naar een paard wezen kijken wat maaide..maar ik denk dat het niet echt veel kwaad kan.
Elk paard heeft een andere manier van lopen;)