Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Speedster schreef:Ik heb ze gehad en mijne ervaring met old macs is dat goedkoop duurkoop is. Ik raad je echt aan iets (een hoop) meer te investeren en voor de easyboot epic te gaan. De old macs sluiten niet om de hoef, maar om de enkel, waardoor ze kunnen gaan schuren en "klotsen" (de hoef heeft speling in de schoen). Risico op uittrappen of kapottrappen is niet denkbeeldig.

)! Mijn paard heeft daar open wonden van gehad, tot bloedens aan toe, omdat de tong van de schoen heel erg boven uitsteekt (boven die draaiknop). Met lopen komt die dus met de rand tegen de voet aan net boven de kroonrand en dat gaat gigantisch schuren. Bovendien zijn ze echt veel lomper dan de epics en heeft de hoef daar ook speling in als de maat niet perfect aansluit(klots, klots, draai, draai). Ze kosten overigens hetzelfde als de epics, dus voor het geld hoef je het niet te doen. mychinook schreef:ok tanx voor je advies. Ik ga het vandaag meten en bestellen!

tamary schreef:mychinook schreef:ok tanx voor je advies. Ik ga het vandaag meten en bestellen!
Voordat je besteld eerst een omtrek van de voeten van je pony maken en opmeten welke maat je moet hebben. Het kan nl best zijn dat de vorm van de schoen anders is dan die van de voeten van je pony.
AndreaB schreef:Wie heeft er trouwens een overzicht van ALLE hoefschoenen die er maar waar dan ook te krijgen zijn??
Ik weet alleen van het bestaan van de Easyboots, Marquis en Smitjes. Maar er zullen er vast nog veul meer zijn dan deze, toch
AndreaB schreef:Weet iemand van welk materiaal de renegades zijn gemaakt?
En heeft er iemand ervaring met deze schoenen?
De cavallo schoenen lijken mij ook erg fijn!
Vooral ook omdat ze er een sok bij hebben...
Iemand ervaring met deze schoen?
).