Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

)
. Hoop dat je alsnog voor mekaar kunt krijgen dat je terzijnertijd toch mag starten
. Zal toch van de zotte zijn dat het niet mag, het is toch jouw paard. swatch schreef:zo achtelijk is dat toch niet? De verzekering heeft toch geld uitgekeerd omdat het paard niet meer geschikt is voor de sport. Vind het best begrijpelijk. Lijkt me ook niet dat je het geld aan de verzekering terug stort of zo. Natuurlijk wel heel fijn dat je weer met je paard aan de slag kan!
Pasterza schreef:Zowiezo vind ik het raar dat je een paard kunt 'terug' kopen van de verzekering. Het paard is toch immers al in je bezit
sjorsie schreef:Pasterza schreef:Zowiezo vind ik het raar dat je een paard kunt 'terug' kopen van de verzekering. Het paard is toch immers al in je bezit
Zij betalen jou de waarde van het paard uit en daarvoor in de plaats nemen zij dan normaal het paard mee, slager, doorverkoop enz, meestal kan je het paard dan voor de slachtwaarde terugkopen als je paard geen pijn heeft en je wil hem nog houden voor zijn oude dag.
70% kans op herstel vind ik wel vreemd dat dat paard dan is afgekeurd.

Pasterza schreef:Oke, maar heb je als eigenaar dan ook de keuze om het geld niet te laten uitkeren en dus het paard te houden? Of krijg je gewoon het geld om evt. daarna het paard weer terug t kopen?
Wie en wanneer bepaald wanneer een paard afgekeurd is? Heb je als eigenaar er eigenlijk nog wel iets over te zeggen?
Liezel1 schreef:als ik jou was zou ik even contact opnemen met Renske... zij kan je vast vertellen hoe zij het toendertijd heeft aangepakt en hoe jij het dus eventueel anders zou kunnen doen...

moonfish13 schreef:brrrrrrrrr.. dat ze zo even bepalen dat ze je paard op komen halen zeg!!! hebben hun wat over te zeggen... dus om het even bot te zeggen is het dan niet meer ''jou'' paard???
leuk zeg! mijn paard zou nooit de verzekering in gaan heb ik besloten.