Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, thuis maar ff kijken 
. Sommige hoeven die we voor de cursus gebruiken zijn net bekapt en beslagen en dan is het best zeuren om een ijzer eraf te krijgen.
.
. 
. Gewoon een grote zware afneem tang werkt vele malen makkelijker dan een simpel nijptangetje oid. 
hoef ik er helemaal niet aan te trekken en gaat ook sneller, mn smid moest er wel om lachen! Needje schreef:Tegen de tijd dat er bij mijn paard noodzakelijk een ijzer onderuit zal moeten worden gehaald door mezelf, kan ik die nagels aan de onderkant niet meer pakken hoor.
SparklingApp schreef:Ik zet altijd gewoon een ijzerzaag tussen de hoef en het ijzer en zaag dan de nagels door...hoef ik er helemaal niet aan te trekken en gaat ook sneller, mn smid moest er wel om lachen!
?
Sterre schreef:SparklingApp schreef:Ik zet altijd gewoon een ijzerzaag tussen de hoef en het ijzer en zaag dan de nagels door...hoef ik er helemaal niet aan te trekken en gaat ook sneller, mn smid moest er wel om lachen!
Hoe krijg je de nagels er dan nog uit?

adeltje123 schreef:Tijd dat we ook zo'n tang op manege hebben liggen ?