Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.xclaire schreef:nou ik ken de eigenar oude man de pony is ongeveer 11 grote shetlander
ik geef afentoe wel een appel maar staat ver van me huis dus kan hem niet verzorgen hij heeft inloopstal maar licht piep klein beetje stro in en dat word nooit uitgemest en ze hel weiland licht vol drollen

xclaire schreef:ja want vroeger ree ik er op weleens heb heb ingereden en toen kreeg later wat aan hoef dus ben gekapt en nou gaat weer goed met hoef maar ik ben voor haar wel te groot heb is niet dikke shetlander en ben imidels al 159 en half dus 160 dat is wel best lang voor zo,n beesje is het denk een idee om een verzorgster te zoeken ik doe al heel lang pony nou niet echt verzorgen vroeger wel maar nou al lang niet meer wat is vestandig de eigenaar komt alleen heel laat dus kan niet vragen of ik een verzorgsterje moet zoeken of moet dat gewoon doen???
oh nog vraag hij heeft heel veel haar vindt die zelf ook iritant gaat ook schuren zie je ook op ze lijf er stond spul dat er voor was leek wel teer ofso dee een spuitje en hij flipte helemaal dus ben daar maar mee gekapt wat moet ik doen og help??????
) en laat die achter bij de pony.
Zolang hij maar hooi, water en een droog plekje heeft dan is het goed. Kunnen ze heel goed hebben die shetlanders. xclaire schreef:Rustig...nee okej ik weet het dan
wou dat meerderen dat deden.