Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Godzijdank was het daarna wel weg, en ik hoop dat het weg blijft !
MikeRick schreef:Sorry vergeten je kunt ook kijken op de site van mijn hoefsmid www.e-hoefsmid.nl (op de site zijn naam aan klikken en daarna hoef ziektes)daar staat een beschrijving en behandelings methode van de witte lijn ziekte.
poppekontje schreef:Je kunt eventueel ook even een kijkje nemen op de site van hoofcare.nl
Het beste kun je gewoon honing op de white line diseas smeren.
Dit adviseerd hoefsmid van Nassau.
Mijn paard heeft het ook gehad maar is er van af.
poppekontje schreef:MikeRick schreef:Sorry vergeten je kunt ook kijken op de site van mijn hoefsmid www.e-hoefsmid.nl (op de site zijn naam aan klikken en daarna hoef ziektes)daar staat een beschrijving en behandelings methode van de witte lijn ziekte.
Ik heb deze site bekeken maar dan zonder ijzers zetten slaat werkelijk nergens op.
en die hoefsmid weet heus wel waar die mee bezig is (hoop ik) Hoef van mijn paard is keurig weer genezen. farichta schreef:Ik sluit me aan bij de behandelmethode van Ric Segers. Van Nassau is vast een hele goede smid, maar grijpt voor mijn gevoel te snel naar ijzers.
MikeRick schreef:Ik vindt niet dat je de blote hoef stimuleerd door er een ijzer onder te slaan zonder dat de ziekte uit zijn hoef is !!
Ik ben nog steeds van mening met als bewijs mijn eigen paard dat mij hoefsmid deze aanpak van behandeling erg goed aanpakt.
Antheman schreef:Poppekontje ,hoe kreeg jij dan de honing erin,als er nog een ijzer tussen zit?
MikeRick schreef:Poppekontje:
Er zijn inderdaad meerdere wegen die naar Rome leiden, maar ik geloof dat jij bent begonnen met hier te vermelden dat het allemaal onzin is, zie hierboven.