Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Verkrijgbaar bij VA en de betere ruitersportzaak
kathinka schreef:Ik heb blauwtinctuur ( als ik het goed schrijf )

Cynthiaaapje schreef:Hoef schoonmaken met biotex (groene zeep) tot ie net zo schoon is als ie net bij de hoefsmid in komt en dan goed drogen en
dan wel teren. dat laten drogen en in een schone stal zetten. helemaal schoone stal
BibiSmurf schreef:een groene spuitbus van (ik geloof horses o.i.d) is ook erg goed tegen rotstraal. Die is wel te verkrijgen bij happy horse.
Karin schreef:BibiSmurf schreef:een groene spuitbus van (ik geloof horses o.i.d) is ook erg goed tegen rotstraal. Die is wel te verkrijgen bij happy horse.
Ik denk dat je dezelfde groene spuitbus bedoelt als die ik heb, van een merknaam met zwarte letters. Hetzelfde spul is er ook van een Duits merk in een geel spuitbusje. Bij Ret heeft het altijd goed geholpen.
radje schreef:CTC spray
sonjabelgium schreef:Advies van mijn hoefsmid was hoefjes weken in water met flinke scheut bleekwater, ene dat deden we de twee rechtse en andere dag twee linkse. Had er ook m'n bedenkingen bij, maar hier heeft het toch de klus geklaard!