Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

BJuwel schreef:@ marina: Weet je mss waar ik informatie kan vinden. Of heb je mss een foto?
Gelukkig paste die schoen ook nog eens niet. Dus toen ben ik naar Den Bosch (Agadi) toegereden en heb die ene geruild en een tweede schoen meegenomen. Ze hadden ze gewoon op de plank liggen. ImkeTarek schreef:ik ga dit even volgen! ik wil ook hoefschoenen voor mijn shet als ik met hem ga mennen!
maar nu heb ik ook even een vraagje:
ik keek net bij divoza voor die easyboots en daarbij zijn de maten: 2,4 en 6. waar staat dit voor?
) verloor ik ze nog wel eens. Na 1 jaar waren ze volledig doorgesleten. Nu achterna weet ik dat je de Dallmers en easyboots opnieuw kunt laten bezolen bij www.hufschuhdoktor.de
BJuwel schreef:Bij divoza staat aantal 1, Is dat per paar of echt per 1?
BJuwel schreef:ImkeTarek schreef:ik ga dit even volgen! ik wil ook hoefschoenen voor mijn shet als ik met hem ga mennen!
maar nu heb ik ook even een vraagje:
ik keek net bij divoza voor die easyboots en daarbij zijn de maten: 2,4 en 6. waar staat dit voor?
Dat zijn toch de ijzer maten.
! dus nu weet ik nog niet meer

Volgens mij is het gewoon geluk hebben als je in 1 keer de goede koopt 
marina schreef:Lenen is niet zo makkelijk, niet zoveel mensen hebben hoefschoenenVolgens mij is het gewoon geluk hebben als je in 1 keer de goede koopt

ikke schreef:marina schreef:Lenen is niet zo makkelijk, niet zoveel mensen hebben hoefschoenenVolgens mij is het gewoon geluk hebben als je in 1 keer de goede koopt
NVVR-lidmaatschap heeft zo z'n voordelen..............
QuijoSavan schreef:Wat bedoel je met 'mijn paard WIL geen ijzers?'
Beetje vreemd of is het medisch?
Ik ken 3 smeden (nassau, kuin, tange) die het afraden... Precies uitleg van hun redenen ga ik niet geven, want anders leg ik het net verkeerd uit ofzo.
marina schreef:ikke schreef:NVVR-lidmaatschap heeft zo z'n voordelen..............
mmm en toch moet je hier vragen naar een leenpaar