Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:En Wb de voorzieningen: vind het altijd zo’n dooddoener dat Bokkers daar gelijk mee gaan schermen! Niet iedere omgeving heeft alles perfect op orde het hele jaar. You win some here, you lose some there. Ben al blij dat er zoveel paddocks zijn.
Thokkadisje schreef:ikkedus schreef:..."
Heb mijn vriendin al gevraagd om bv extra hooi te regelen, maar die ziet de noodzaak ook nog niet echt in..."
NIET hamsteren is de boodschap, dat geld net zo goed voor hooi als voor wc rollen. Als iedereen nu opeens massaal hooi gaat hamsteren, dan krijg je echt een probleem.
ikkedus schreef:_Penotti schreef:Hoezo extra hooi er komen toch niet meer uren in een dag?
Neem aan dat hij anders ook niet lang zonder staat”
Ze voeren 2 x pd ruwvoer, dus helaas wel.
xFioon schreef:.Als ze niet een algeheel straatverbod opleggen, en je helemaal niet meer van je eigen erf af mag, zal het wel goedkomen. Ja het is niet fijn, ze zullen weinig beweging en aandacht krijgen, maar als de basis voorzieningen er maar zijn.
Ik maak me er meer druk om als je straks zoals in Italië en China je huis niet meer uit mag, ook niet als je niet besmet bent. Ik heb mijn paarden niet aan huis staan, maar wel in eigen beheer, dus zal er toch heen moeten anders verhongeren ze.
[***] schreef:Waarom zou er niet meer gemest worden? Er moet toch ook gevoerd worden? Of denk je dat ze de boel gaan afsluiten en de paarden laten verhongeren?
Ik weet ook niet of nu al hoeven teren zoveel effect heeft, heeft het überhaupt wel effect? En moet je het dan niet regelmatig herhalen? Als je straks weken niet bij je paard kan is het effect dan toch ook weg? Ik ken er niks van, vraag het mij gewoon af.
ikkedus schreef:Ik ben niet in paniek hoor, maar dit schoot me ineens door mijn hoofd na dat Filmpje:
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... NVAErFTQ03
En like I said: ik ben iemand die anticipeert. Dus vroeg me af of anderen zich dit ook af vragen. kennelijk niet. Ook prima.