Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kuggur schreef:FriesWytske schreef:Een andere hoefsmid erbij halen die veel meer geduld heeft
En hem vooraf duidelijk te maken dat de klus aanzienlijk meer tijd zal nemen dan normaal, en dat je hem die extra tijd betaalt.
misschien ook een optie voor jou? Kuggur schreef:FriesWytske schreef:Een andere hoefsmid erbij halen die veel meer geduld heeft
En hem vooraf duidelijk te maken dat de klus aanzienlijk meer tijd zal nemen dan normaal, en dat je hem die extra tijd betaalt.
enkel kappen en vijlen
Ben er 1x niet zelf bij geweest en toen sloeg hij met alle 4 de benen hij kwam er niet eens bij in de buurt. De smid is toen onverrichterzake weggegaan met de mededeling dat ik eerst maar moest oefenen! Haha ik had helemaal geen problemen met het optillen en uitkrabben van zijn voeten... Gelukkig had ik een hele geduldige smid, die ik weer gebeld heb en ben er toen zelf bijgebleven met het bekappen, toen was er niets aan de hand.... Bleek dus dat hij het alleen maar vertrouwde met mij erbij....