Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maartje1990 schreef:Ik zeg nog iets heel anders.... Geen hoefijzers en een goede (natuurlijk) bekapper zoeken, zelf de cursus doen en het onder begeleiding zelf gaan bijhouden. Mocht dat niet werken kun je er altijd nog een ijzer onderslaan maar ikzelf zou het eerst altijd blootsvoets/zo proberen op te lossen.
Polly schreef:Maartje1990 schreef:Ik zeg nog iets heel anders.... Geen hoefijzers en een goede (natuurlijk) bekapper zoeken, zelf de cursus doen en het onder begeleiding zelf gaan bijhouden. Mocht dat niet werken kun je er altijd nog een ijzer onderslaan maar ikzelf zou het eerst altijd blootsvoets/zo proberen op te lossen.
Als nou 3 mensen die ervoor geleerd hebben en er ervaring mee hebben onafhankelijk van elkaar beslag adviseren he, waarom roep jij dan dat het zonder moet? Als het zonder zou kunnen hadden ze dat vast geadviseerd...
Of TS dit wel of niet wilt doen is natuurlijk aan haar. Polly schreef:Maartje1990 schreef:Ik zeg nog iets heel anders.... Geen hoefijzers en een goede (natuurlijk) bekapper zoeken, zelf de cursus doen en het onder begeleiding zelf gaan bijhouden. Mocht dat niet werken kun je er altijd nog een ijzer onderslaan maar ikzelf zou het eerst altijd blootsvoets/zo proberen op te lossen.
Als nou 3 mensen die ervoor geleerd hebben en er ervaring mee hebben onafhankelijk van elkaar beslag adviseren he, waarom roep jij dan dat het zonder moet? Als het zonder zou kunnen hadden ze dat vast geadviseerd...

Maartje1990 schreef:Ik zeg nog iets heel anders.... Geen hoefijzers en een goede (natuurlijk) bekapper zoeken, zelf de cursus doen en het onder begeleiding zelf gaan bijhouden. Mocht dat niet werken kun je er altijd nog een ijzer onderslaan maar ikzelf zou het eerst altijd blootsvoets/zo proberen op te lossen.
) gegaan, en alle DA's en hoefsmeden zeiden hetzelfde: speciaal beslag.
Dus dan zou je al zelf de hoeven moeten onderhouden, en dat ga ik niet zelf doen want daar ken ik niks van.