Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LuckyGurll schreef:nou ja in elk geval bedankt voor de tips..
zal kijken of er een dierenarts bij komt.
sonrisa schreef:Ja als je het echt zeker wil weten zou ik naar de kliniek gaan, daar kunnen ze verder onderzoeken.
Mijn eigen merrie (PRE) had ook vage kreupelheids klachten ze wou heel graag werken maar als we dan om de dag een kwartier gestapt hadden dan was ze daarna kreupel gaf je haar rust dan was het weer over dit is een aantal keer zo gegaan toen naar de kliniek geweest en bleek dat ze voor speciaal beslag nodig had omdat er een botje in haar pees drukte ze bleek ook volle knieen achter te hebben dit omdat ze anders ging lopen omdat voor zeer deed. toen dus aangepast beslag en 4 maanden rust nu mogen we het rustig weer opbouwen maar lijtk het heel goed te gaan.
LuckyGurll schreef:denk ook dat ik daar op dit moment meer uithaal dan dit topic..
Dat ie teveel krijgt is namelijk wel duidelijk maar wat het nog meer kan zijn blijft beetje achterwege..
laat het jullie horen.
bedankt voor jullie hulp
_Esther_87_ schreef:Ideeën zat....Peesblessure, hoefkatrol, bevangen van het vele voer, gewrichtsproblemen, artrose, rugpijn...Kan allemaal. En er zijn ongetwijfeld nog veel meer mogelijkheden...Als je het echt wilt weten zal je hoe dan ook een kreupelheidsonderzoek gevolgd door scans of foto's moeten laten doen.
LuckyGurll schreef:hij is overdag buiten hij staat alleen savonds en snachts op stal..
hij kan niet bij de merries..
die staan verder op..
en dan zeggen arm dier zonder dat je weet of het waar is of niet vind ik dan weer een beetje......