Toch maar besloten om een topic te openen, maak me toch wel een beetje zorgen.
Afgelopen zaterdag werd ik gebeld, mijn pony stond op 3 benen in het weiland.
Vrijdagavond was er nog niets aan de hand

Ik ben er direct heen gegaan en idd, de koppel stond vooraan in de wei, zij in haar eentje achterin.
Ik zag het direct, het was links achter.
Met een zweep haar het land uit moeten halen, wat had ze een pijn.... (echt afschuwelijk om dan je paard te moeten laten lopen)
Dierenarts gebeld en die dacht een hoefzweer, dus hij heeft aan alle kanten in haar hoef geknepen, niks aan de hand..., toch heeft hij een heel stuk uit haar hoef gesneden, geen zweer te bekennen, echter wel een heel kleine kneuzing, maar niks bijzonders.
Boven haar kootholte zit een zwelling, en daar is ze echt heel pijnlijk op. (ong. ten hoogte van kroonbeen)
Ik moest haar op de metacam zetten en volledige rust, hoef helemaal in de watten verpakt en elke dag spoelen met koud water.
Nu zijn we 5 dagen verder en gister heeft ze voor het eerst zonder pijnstilling een paar stapjes gezet en steunde ze ook volledig op het zere been.
Vanmorgen om 8.15 de dierenarts weer gebeld en die komt vandaag terug om te beslissen of er foto's gemaakt moeten worden (hij zou rond 8.45 terugbellen ivm zijn planning vandaag, nog niks gehoord

Ik maak me toch wel zorgen, we hebben geen idee wat er aan de hand is en wat er gebeurt is.
Ze is vrolijk, heeft geen koorts, eet goed en is haar stal meer dan zat!
Is er iemand die dit herkent?
Alvast bedankt!