Ik ga de natuurlijk bekapper die bij ons op stal komt vragen om Chubby's hoeven de eerste keer goed neer te zetten, waarna ik het zelf ga proberen bij te houden. De vorderingen wil ik graag fotografisch bijhouden in dit topic, als dat de juiste plaats zou zijn?
Bijgaande foto's zijn vandaag genomen, 3 weken na de tradionele bekapping van de voorhoeven. Ze loopt nog steeds niet zoals ze moet lopen: een tíkje kreupel en m.n bij de overgang van onverhard naar verhard enkele passen op eieren. De achterhoeven zijn voor de zomer voor het laatst gedaan. Chubby woont behoorlijk NH

RV

LV

RA

LA

Na het plaatsen van de foto's besef ik dat ik ook foto's vanaf de voorzijde had moeten nemen. Dan konden jullie de brede zijwaartse flares zien die aan de achterhoeven zitten. Volgens mij is de witte lijn op de plaatsen van die flares na wel in orde. De straal is ook mooi lang en breed. Aan de toon te zien is Chubby geen toonlander. De hielen mogen wel flink lager aan de voorkant.
Uiteraard ben ik benieuwd naar de mening van bokkers, naar tips, adviezen, etc. Ik hoop dat mijn paard met jullie steun binnenkort weer gewoon jaarrond vrolijk mee op pad kan!