Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

thysvisscher schreef:Daarnaast is het niet een fijne ervaring, ga zelf maar eens na het sporten je eigen benen met koud water afspoelen, dan ervaar je een onprettige prikkelende pijnsensatie...
Ik ga na het rijden toch ook me voeten, benen en handen niet afspuiten met ijskoud water... Ik spuit zelf als ik in de blub gereden heb de benen wel af maar dan met lauw water omdat ik zelf ook geen koude straal op me zou willen hebben zeg ik altijd 
vandaag dikke bende in de bak, paard helemaal vies. Mooi de slang er effe tegen.
Whitepanther schreef:thysvisscher schreef:Daarnaast is het niet een fijne ervaring, ga zelf maar eens na het sporten je eigen benen met koud water afspoelen, dan ervaar je een onprettige prikkelende pijnsensatie...
Citaat:Ik ben de betreffende vriendin en dit is dus exact wat ik zeiIk ga na het rijden toch ook me voeten, benen en handen niet afspuiten met ijskoud water... Ik spuit zelf als ik in de blub gereden heb de benen wel af maar dan met lauw water omdat ik zelf ook geen koude straal op me zou willen hebben zeg ik altijd