Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Stappen is inderdaad zeer goed, het maakt niet uit dat de paddock klein is, zolang ze maar beweegt.
Hij staat op een hele kale wei en is toch weer aangekomen. Hij zet wel erg snel wat gras om in vet
Iris_Lab schreef:donsje schreef:maar het probleem is dat het een best wel kleine padock is dus je niet echt goed kan lopenje kan nu al met haar wandelen.. als je gwoon loopt in de paddock.. dus zonder pijn, kun je gwoon lekker een half uur lopen in de paddock.. dus niet op een harde ondergrond..
lovezspekkie schreef:Ik moest zoveelmogelijk lopen met mijn pony, hij zei dat ik als ik 3 uur wilde rijden ik dat lekker moest doen.
Maar mijn pony zat er tegen aan. ik ben van kuil naar hooi gegaan en ipv van 3 x een kwart bix krijgt ze nu 2 x een kwart, wat al eiwit arm is. ze staat ook helemaal niet meer op het land.
Ze is goed afgevallen, maar bij haar zal die nek wel blijven, want die heeft ze altijd al gehad( al is ze altijd al zo'n 50 kg te zwaar geweest ). soms denk ik wel is dat mensen haar stiekem vet staan te mesten ofzo..
fuerzaR schreef:lovezspekkie schreef:Ik moest zoveelmogelijk lopen met mijn pony, hij zei dat ik als ik 3 uur wilde rijden ik dat lekker moest doen.
Maar mijn pony zat er tegen aan. ik ben van kuil naar hooi gegaan en ipv van 3 x een kwart bix krijgt ze nu 2 x een kwart, wat al eiwit arm is. ze staat ook helemaal niet meer op het land.
Ze is goed afgevallen, maar bij haar zal die nek wel blijven, want die heeft ze altijd al gehad( al is ze altijd al zo'n 50 kg te zwaar geweest ). soms denk ik wel is dat mensen haar stiekem vet staan te mesten ofzo..
Hoefbevangen liegt NIET aan eiwitten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pff waarom maken mensen daaar toch nu nog steeds fouten mee??? Ik word daar zo moe van he!!
SUIKERS daar ligt het aan!!
Eiwitten heeft niks met hoevbevangenheid te maken!

fuerzaR schreef:Tgoh... Als nu die pony minder dik wordt omdat ze eiwitarm voer geeft... Dan heeft ie sowieso minder risico op hoefbevangenheid... dus slecht is het niet...Hoefbevangen liegt NIET aan eiwitten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pff waarom maken mensen daaar toch nu nog steeds fouten mee??? Ik word daar zo moe van he!!
SUIKERS daar ligt het aan!!
Eiwitten heeft niks met hoevbevangenheid te maken!
lovezspekkie schreef:Ik moest zoveelmogelijk lopen met mijn pony, hij zei dat ik als ik 3 uur wilde rijden ik dat lekker moest doen.