Ik zit met mijn paard in hetzelfde schuitje. Een tinker van 10 jaar. Ik heb foto's laten maken, niets aan de hand. Nu een chiropracter laten komen, geen resultaat tot op heden.
Volgens mijn arts waarschijnlijk heupatrose, maar dit is erg moeilijk vast te stellen en onderzoek is duur en voor mij zeker niet naast de deur. ik ben dus erg benieuwd wat er bij jouw paard uit komt. Rij je inmiddels weer? mijn paard staat nu 3 weken stil, maar is nog steeds sterk onregelmatig. Ook ongeveer hetzelfde als bij jou. Rechterachterbeen lijkt niet mee te komen. op zachte ondergrond is het wel erger bij mijn paard.
Langzame draf is het veel erger als snellere draf en galop is bij mijn paard veel minder. Stap is goed. Bij mijn paard ziet het er allemaal nog iets houteriger uit als bij jouw haflinger.
Mijn paard was 2 jaar geleden superfanatiek en het werd steeds slechter
Ik wil zo graag mijn paard weer goed hebben. Ik geef hem nu 2 weken glucosamine, maar weet verder niet wat te doen. En of er uberhaubt een mogelijkheid is van herstel dat ik er weer echt op kan rijden. Ik zou even op zoek naar een filmpje.
Laatst bijgewerkt door xcomplientx op 21-05-09 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt