Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) Tja, mss moeten we wel bij de poeders blijven, maar je wilt zo graag iets meer doen he..
dat ben ik
KiWiKo schreef:ik zou het dier af laten maken............... maargoed, dat ben ik
heel sneu.......... maar ik zou er geen heil in zien
een dier zo in de bloei van zijn leven, zijn leven een jaar afnemen (want uiteindelijk heb je het over zo een tijd 5 maanden boxrust en dan revalideren)
maarjadat ben ik

Kendra schreef:Equipalazone is trouwens gewoon een ontstekingsremmer/pijnstiller; ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat dit wordt gegeven bij een peesblessure, zeker niet voor de gehele herstelperiode. Weet je ook waarom de DA juist dit heeft voorgeschreven?
maar idd een heel heftig middel (is ook niet voor niet verboden in Nederland) Urielle schreef:Dat zou ik dus echt niet plaatsen hier Shabbay, buut is in Nederland een verboden middel en de boete erop is niet misselijk.
Het werkt wel als een tierelier trouwensmaar idd een heel heftig middel (is ook niet voor niet verboden in Nederland)