Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
prugelpiet schreef:Dit zou ik niet doenAls je nog niet zo gevorderd bent zou ik kijken voor een rustiger paardje waar je mee kan verder leren, en dan kan je later, als je weer wat jaren erbij hebt, een jong paardje kopen
Lees anders dit even door, daar staan veel onderbouwingen in (ook minder aardige reacties, maar die moet je gewoon even negeren)
[YRT] Paard Inrijden
[RT-V] pony's gaan inrijden?
Ess_Ramona schreef:prugelpiet schreef:Dit zou ik niet doenAls je nog niet zo gevorderd bent zou ik kijken voor een rustiger paardje waar je mee kan verder leren, en dan kan je later, als je weer wat jaren erbij hebt, een jong paardje kopen
Lees anders dit even door, daar staan veel onderbouwingen in (ook minder aardige reacties, maar die moet je gewoon even negeren)
[YRT] Paard Inrijden
1 vd 2 topics is van haar zelf...
Ess_Ramona schreef:prugelpiet schreef:Dit zou ik niet doenAls je nog niet zo gevorderd bent zou ik kijken voor een rustiger paardje waar je mee kan verder leren, en dan kan je later, als je weer wat jaren erbij hebt, een jong paardje kopen
[YRT] Paard Inrijden
1 vd 2 topics is van haar zelf...