Eilandje schreef:Hollyleaves, in jouw geval klinkt inslapen echt als de enige juiste optie. Wat heeft je paard veel meegemaakt.
Bij mij is de situatie wel anders in die zin dat het de laatste tijd echt wel veel beter gaat met mijn paard, ondanks alle hoefissues. Ze is levendig, niet meer zo mager (nog wel iets te mager), stapt goed (blootvoets zelfs over kiezels alsof het niks was), enz. We zitten al een tijdje in een stijgende lijn. Een wereld van verschil met hoe ze in de zomer was, toen ging het ook altijd opnieuw bergaf als het even beter leek te gaan. Dus wat mij betreft is er momenteel geen andere optie dan doorgaan.
Maar uiteraard kan ik niet voorspellen wat de toekomst brengt en kan het goed zijn dat ik hier achteraf moet op terugkijken en moet concluderen dat ik het beter anders had gedaan.
Ik denk dat je idd altijd moet afgaan op het klinische, hoe is je paard eronder en wat laat ie zien. Heel mooi om te horen dat jouw paard er nog zo goed bij staat. Hopelijk slaat alles aan en kan je hier straks juist op terugkijken als een goede keuze. Ik denk dat je als eigenaar die een band heeft met het dier juist heel goed zelf weet wanneer het wel of niet klaar is. Heel interessant om de foto's te zien zo.