Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Mexxuna schreef:equiral qui.
Less schreef:Mexxuna schreef:equiral qui.
Bestaat dat nog, ik dacht dat dit niet meer gemaakt werd?
felicity schreef:Heb nu nog voor een week cavalor. Maar daarna wil ik toch overgaan op iets anders. Bij ons in de winkel word pavo natures best heel goed aangeprezen. Maar daar zit verder niets in waar ze veel energie van krijgen.
Ik zou er dan wel een granenmix bij kunnen voeren.
Maar ik kan natuurlijk ook nog de sportmeusli van havens proberen. Vind dat altijd zo'n moeilijke keuze.
Op de site van havens kan ik niets over de sportmeusli vinden. Dat is wel jammer.
felicity schreef:Heb nu nog voor een week cavalor. Maar daarna wil ik toch overgaan op iets anders. Bij ons in de winkel word pavo natures best heel goed aangeprezen. Maar daar zit verder niets in waar ze veel energie van krijgen.
Ik zou er dan wel een granenmix bij kunnen voeren.
Maar ik kan natuurlijk ook nog de sportmeusli van havens proberen. Vind dat altijd zo'n moeilijke keuze.
Op de site van havens kan ik niets over de sportmeusli vinden. Dat is wel jammer.
ellepel schreef:nee klopt,maar het is een gewone onderhoudsmuesli.
de naam doet dan anders vermoeden,maar is dus gewone normale muesli.
ik denk dat je van elk merk wel een "gewone" muesli hebt dus waar niks toegevoegd is aan oliën of kruiden ofzo.
zo moet je het zien.
ik vulde het dan aan met een paar keer per week een schepje sportmineralen van Subli,is een hele grote emmer waar je vrij lang mee doet.op hun site staat wel uigebreide info
misschien is dat een idee,om dan een vitaminesupplement bij te geven?
Is een vervangbaar product voor bijvoorbeeld de "klassieke" sportbrok. De paarden krijgen er voldoende energie van en is prima geschikt voor wedstrijdpaarden of paarden die wat meer energie verbruiken.