Equifyt Zupa

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

giotto

Equifyt Zupa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 09:08

Hallo,

Ik heb een vraagje ivm de Zupa.
Wie voedert het en hoeveel geef je er elke dag van aan je paard.
Worden ze er echt dikker van?
Voederen jullie het in combinatie met iets anders?Bv mengeling,zemelen,...?
Die van mij zou een beetje moeten verdikken...probleem is dat ik mijn stalhouder het niet aan zijn verstand krijg dat hij meer mengeling moet voederen ipv meer zemelen...
Giotto zou nu 2,2kg gerstemix en 1 schep zemelen moeten krijgen,dit 2 maal per dag.
Maar als ik in z'n voederbak kijk is het eerder 2 scheppen zemelen en 1 schep mengeling...daar gaat hij dus echt niet van verdikken Clown
Hij krijgt 's ochtends en 's avonds ook nog een grote berg hooi en overdag staat hij op de weide.
Dus,hoeveel Zupa zou ik kunnen bijgeven per dag?
Giotto is 1.68m ,15 jaar en wordt zo goed als niet gewerkt.

giotto

Re: Equifyt Zupa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 18:18

Blijkbaar niemand die de zupa voedert?Ik dacht dat dat hier op bokt redelijk populair voeder was...

Maris

Re: Equifyt Zupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 19:31

Hoi,

Ik heb vorig jaar een probeerverpakking Zupa gehad. Mijn paard vond het heerlijk. Maar 25 kg vond ik ietswat veel om aan te schaffen. Zeker omdat het zo 4 keer zoveel wordt met aanmengen.

Geen idee hoeveel je ervan moet geven. Ik denk dat dat per paard verschilt. Er izt bietenpulp in, dus ze zullen er wel van aanzetten ja. 1 kg bietenpulp wordt vergeleken met 1 kg haver qua energie.