Pavo

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Piaffe

Pavo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 20:39

Aangezien ik nog steeds/ weer op zoek ben naar een goed voermerk; hoe zijn de ervaringen met Pavo muesli's?

Pytje

Re: Pavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:23

Goed! Mijn paard kreeg eerst Cerevit (zonder haver is dat) en nu Nature's Best. Dit wel naast brok, maar ze bevallen me uitstekend! Ik heb ook SportsFit muesli gevoerd, maar daar werd hij veel te heet van (door de haver e.d.). Dus daar niet tevreden over, maar dat zegt niks over de kwaliteit van het voer, maar meer dat mijn paard nogal heftig reageert op haver.

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:25

ik gebruik ook pavo voor mijn paardje hij doet het er goed op.

brego2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:30

Wij hebben het ook gebruikt en ook onze paarden reagerden er goed op. Misschien gewoon even uit proberen

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:32

Hier nog een tevreden Nature's Best-klant. Voer het overigens alleen 's winters als ze 's nachts op stal gaan, in het weideseizoen moeten ze het doen met dagelijks een halve Summerfit/Aura koek.

1999Macho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 10:18

pavomuesli's zijn erg fijn vooral de nature's best. zit niet teveel energie in. mijn paard doet het er erg goed op en glanst als een spiegel

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 14:27

Ik kan een beetje mijn mening geven, aangezien we het maar kort hebben gevoerd (we voeren nu alles havens).

Ik kan je dus alleen zeggen of ze het lekker vinden of niet Clown. De nature's best ging er super in Ja, de gewone basismuesli niet , die aten ze heel slecht. Ik voerde het 3 paarden, en alle drie liepen ze er niet warm van.

De shetlander kreeg extra die natura's best, maar had niet het idee dat het veel toevoegde aan zijn gevoeligheid voor hoefbevangheid. Nu met de havens muesli z. haver gaat het veel beter met hem