Pavo Muscle fit

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vuitton_love

Pavo Muscle fit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 15:02

Heeft er iemand ervaring met de PAVO Muscle Fit ?

Ik gebruik dit voedingssuplement op aanraden van instructrice.
Mijn oudste paard ( +16 ) is heel snel heel stijf en zit heel makkelijk vast, vooral als je hem een paar dagen niet aan het werk gezet hebt. Dan gaat hij heel onregelmatig lopen , vooral op links.

Heeft er iemand nog ervaringen met dit supplement?
Of kunnen jullie mij een ander en beter aanraden?
Velen zeggen namelijk dat dit pure commerce is en dat het amper helpt. Daar is me nu ook net iets te duur voor!

( edit : moet Muscle fit zijn ipv de Muscle build)
Laatst bijgewerkt door Vuitton_love op 30-06-08 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt

amanda2

Re: Pavo Muscle build

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 15:05

Is een kreupelheidsonderzoek niet beter als hij onregelmatig loopt? (wil je niet bangmaken hoor)

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 15:06

Ik ben heel erg benieuwd naar ervaringen me dit soort middelen. Ik zal dit topic daarom volgen. ik zal ook even kijken of ik nog wat andere informatie over dit middel kan vinden. Als ik iets vind zal ik het hier in het topic plaatsen.

Vuitton_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 15:09

amanda2 schreef:
Is een kreupelheidsonderzoek niet beter als hij onregelmatig loopt? (wil je niet bangmaken hoor)

Een kreupelheidsonderzoek : nou zonder Blond te willen overkomen : hoe gaat dit in zijn werk?
Het is namelijk de bedoeling om de DA er binnen afzienbare tijd bij te halen voor een algemene check up. Is dit iets wat je speciaal aanvraagd?

Hij loopt vooraan met momenten onregelmatig : zet een kort en een lang pasje.
Als hij een paar dagen niet aan het werk geweest is krijgt hij dit, als hij op zn 'slechte' hand loopt heeft hij dit soms,...
Als hij echt fris is, of als hij losloopt in de bak of weide heeft ie dit helemaal niet... Dan beweegt hij soepel en heel erg leuk!

Allejandro

Re: Pavo Muscle fit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 15:10

Ik zou dan toch even een dierenarts dit allemaal vertellen als hij onregelmatig loopt is er iets vaak niet helemaal goed Knipoog

Vuitton_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 15:22

Die onregelmatigheid heeft ie niet altijd... moest hij het echt constant hebben dan zou ik uiteraard de DA er al lang bijgehaald hebben.
En het is ook niet dat het zo enorm opvalt als hij het wel heeft : tis gewoon vooraan dat ie n iets korter pasje zet..

Gisteren hem nog aan de longe laten werken met de pessoa en dan was er bijvoorbeeld niets aan te zien. Heb er speciaal nog opgelet omdat ik uiteraard niet zou willen dat mn dier pijn lijd of iets serieus mankeert.

Maar jullie advies is dus toch even de DA bellen?
Tja baadt het niet, dan schaad het uiteraard niet hé...
Maar als ik de Da dan bel , zal die waarschijnlijk het paardje wel even willen zien lopen : wat nu als het weer zo'n dag is waarop hij het echt helemaal niet heeft? Of moet het niet altijd zichtbaar zijn?

slipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:42

Ik zou de da eens laten komen.