Ik heb als optie ´onzin´ gekozen.
Ik voer al 2,5 jaar Subli kruidenmuesli en slobber van Subli aan Silence en ook hier wordt hij niks dikker van.
Als ze van brok dikker zouden moeten worden, lijkt me dat je ook iets moet merken van muesli.
Op stal krijgen ze nu sportbrok gevoerd en daar word Silence wel dik van. Daarom wil ik een eigen brok gaan aanleveren op stal (zijn allemaal sport dressuurpaarden op stal, dus vandaar dat er standaard sportbrok gevoerd word, maar Silence werkt momenteel heel erg weinig en zet hier dus flink van aan. En al zou hij werken, hij komt nog lang niet op dat niveau.) en nu heb ik een contactmailtje gestuurd naar Subli, omdat ik daar de basisbrok en ponybrok vond. Welke ik eventueel het beste zou nemen. Maar dus ook van de brok wil ik overstappen naar Subli.
Heb ook enige tijd Subli EM gevoerd i.v.m. de endurancewedstrijden. Hiervan twijfelde ik of hij dikker werd.
Maar was er verder wel tevreden over.
Kortom, ik ben dus een hele tevreden gebruiker van Subli.
En Silence ook, want die is er gek op.
En hij zit super in zijn vacht, glanst mooi en is alert. Dus qua voeren zit dat wel goed.
Er moeten nu enkel wat kilootjes af, maar dat komt dus absoluut niet door de Subli.
Maar is echt een combinatie van sportbrok, veel weidegang en momenteel weinig werk.
Vanaf deze week gaan we het werk weer oppakken, dus dan zal het als het goed is snel minder worden. Zeker als ik overstap op een lichtere brok.
Ook vind ik het heel fijn aan Subli, dat hij er niet heter van wordt. Er zit genoeg Arabisch bloed in, dus hij is al fel genoeg van zichzelf. Daar hoeft nog niet een extra schepje bovenop uit het voer.
Ik ben daarintegen dan weer geen Pavo-voerder.
Het enige wat ik Silence daarvan heel af en toe eens geef is een Summerfit koek.
Vorig jaar op vakantie moest ik wel Pavo voeren. We hadden besloten wat langer te blijven, met als gevolg dat het voer voor Silence op was. Maar de Boerenbond in de buurt had de Subli muesli niet op voorraad. Dus heb ik bij een andere winkel de Pavo muesli gehaald (die in een emmer), maar ik vond dat zulke droge en prikkelige muesli. Silence vind het ook niet lekker.
Zijn voorkeur gaat ook duidelijk uit naar Subli wat betreft de muesli.
Laatst bijgewerkt door Silence op 22-06-08 09:12, in het totaal 1 keer bewerkt