Ik heb zowel Saconil als Equitop Myoplast gebruikt. Over de Myoplast was ik erg te spreken, mijn paardje kreeg na 3 weken voeren echt veel meer body en bespiering en was veel losser in het lijf. Omdat mijn paard de Myoplast niet door het voer at (laat ze het staan), maar wel uit de hand ben ik overgegaan op Saconil. Saconil is namelijk in de vorm van een klein brokje en Myoplast zijn een soort groene parels (lastiger uit de hand te voeren). Ik vond het resultaat van de Saconil enorm tegenvallen. Mijn paard viel weer wat terug in de bespiering ondanks training en ze leek weer wat stijver te worden. Ik ben er dus niet zo over te spreken, heb het idee dat het toch minder goed werkt dan de Myoplast. Ik heb toevallig gisteren Chevivit E bij de Paardendrogist besteld. Denk dat ik het vandaag of morgen binnenkrijg. De Saconil is bijna op, dus dan stap ik daarop over. Resultaten schijnen erg goed te zijn met de Chevivit, dus ik ben heel benieuwd. Voordeel hiervan vind ik dat het vloeibaar is, dus je kunt het zo in de mond spuiten.