voedingssupplement Sanconil, wie?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dela

voedingssupplement Sanconil, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-08 09:10

Sanconil is een zuiver natuurlijk voedingssupplement dat de spieropbouw stimuleert, het paard extra energie geeft, en een gezonde glanzende vacht. Tevens kan Sanconil worden ingezet bij herstel van ziekte. Sanconil is samengesteld op basis van natuurlijk gekweekte en zorgvuldig geselecteerde zoetwateralgen in combinatie met schindele’s mineralen. Sanconil bevat van nature een uitgebalanceerde combinatie van hoogwaardige ingrediënten zoals: omega-3 vetzuren, aminozuren,
antioxidanten, mineralen en carotenoïden. Daarnaast bevat Sanconil schindele’s mineralen die bijdragen aan een gezonde spijsvertering en mineralenbalans in het darmstelsel van paarden. Sanconil met appelsmaak wordt aangeboden in een voor paarden herkenbaar mini-paletbrokje.

wie o wie voert dit bij en kan mij hun ervaring vertellen?

Dela

Re: voedingssupplement Sanconil, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 08:50

helemaal niemand, dat is jammer?
ik wil het namelijk gaan proberen en ga vandaag zo'n pot halen!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 08:52

als je de zoekfunctie gebruikt zie je een hele boel ervaringen Knipoog

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 09:22

de zoekfunctie heb ik inderdaad gebruikt,maar daar wordt weinig verteld, het gaat daar meer om myoplast..

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 11:08

heb nu ook net een pot gehaald ben benieuwd naar het resultaat

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 22:00

zijn er nog meer mensen die dit gebruiken?

Ondetussen ben ik begonnen aan mijn 2e pot en kan nu merken dat mijn paard in haar bouw begint te veranderen, dit in samenwerking met de training erbij! ( intensiever als voorheen)

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 08:03

Ik heb zowel Saconil als Equitop Myoplast gebruikt. Over de Myoplast was ik erg te spreken, mijn paardje kreeg na 3 weken voeren echt veel meer body en bespiering en was veel losser in het lijf. Omdat mijn paard de Myoplast niet door het voer at (laat ze het staan), maar wel uit de hand ben ik overgegaan op Saconil. Saconil is namelijk in de vorm van een klein brokje en Myoplast zijn een soort groene parels (lastiger uit de hand te voeren). Ik vond het resultaat van de Saconil enorm tegenvallen. Mijn paard viel weer wat terug in de bespiering ondanks training en ze leek weer wat stijver te worden. Ik ben er dus niet zo over te spreken, heb het idee dat het toch minder goed werkt dan de Myoplast. Ik heb toevallig gisteren Chevivit E bij de Paardendrogist besteld. Denk dat ik het vandaag of morgen binnenkrijg. De Saconil is bijna op, dus dan stap ik daarop over. Resultaten schijnen erg goed te zijn met de Chevivit, dus ik ben heel benieuwd. Voordeel hiervan vind ik dat het vloeibaar is, dus je kunt het zo in de mond spuiten.