Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GeeskeP schreef:Aloë Vera is helemaal in opkomst.
Nu ben ik aanraking gekomen met mensen die bijna pure aloë vera gebruiken bij de paarden.
Hier zijn verschillende producten.
Om een paar te noemen:
1) Gel-drank om de darmflora schoon te houden, hierdoor worden voedingsstoffen beter opgenomen. Paarden, honden en katten worden hierdoor gezonder en krijgen een mooie glanzende vacht.
2) Zelfde als hierboven, maar dan met zoete veenbessen-appel smaak
3) Spray voor het reinigen van de vacht, dicht en ontsmet wondjes en verjaagt vlooien
4) Gelly om te smeren op wondjes of verbrande plekken. Werkt ontzettend goed tegen mok en schimmel. Ook voorkomt het verbrande neuzen.
5) Gel-drank om spieren gewrichten soepel te houden bij mens en dier.
6) Gel om te smeren om ook spieren en gewrichten soepel te houden.
De prijzen varieren van €4,95 tot €37,95
Zou hier vraag naar zijn? Ik heb met eigen ogen gezien dat het werkt, mits het consequent gebruikt wordt!
Wanneer je niet tevreden bent krijg je binnen 30 dagen je geld 100% vergoedt!
Ik wil graag van jullie weten of het jullie wat lijkt...
madamX schreef:En wat jeuken/eczeem betreft: minder eiwitten in het voer verhelpen/voorkomen deze klachten, heeft aloe vera niets mee van doen.
GeeskeP schreef:4) Gelly om te smeren op wondjes of verbrande plekken. Werkt ontzettend goed tegen mok en schimmel. Ook voorkomt het verbrande neuzen.
erleyne schreef:Mijn dochtertje heeft nu ook exceem en ik ga van de week overleggen met de ha of ik dit kan gebruiken. Bij mij hielp het namelijk super!
erleyne schreef:erleyne schreef:Mijn dochtertje heeft nu ook exceem en ik ga van de week overleggen met de ha of ik dit kan gebruiken. Bij mij hielp het namelijk super!
Ondertussen geprobeerd en ze knapt er zienderogen van op!