Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
tamary schreef:Dik en sloom gaan vaak samen. Niet meer voeren, eerst afvallen en meer conditie opbouwen.
. Tsjah.. dan valt hij wel af, maar krijgt het paard niet bepaald veel energie, en echt goed lijkt het me ook niet
.aerdenhout1 schreef:Lekker veel informatie moet ik zeggen. Wat verwacht je nu eigenlijk voor antwoord als niemand weet hoelang je je paard hebt, wat hij momenteel krijgt aan kracht voeren of het heel misschien zelfs een merrie is die drachtig kan zijn, staat hij of zij op een land, hoeveel hooi voer je... enz.
SUCSES! rosanne1988 schreef:weinig mis met dier reactie hoor, ze maakt ene opmerking en stelt een hele goede vraagaerdenhout1 schreef:Lekker veel informatie moet ik zeggen. Wat verwacht je nu eigenlijk voor antwoord als niemand weet hoelang je je paard hebt, wat hij momenteel krijgt aan kracht voeren of het heel misschien zelfs een merrie is die drachtig kan zijn, staat hij of zij op een land, hoeveel hooi voer je... enz.
lekkere reactie geef jij moet ik zeggen.
mijn ruin krijgt per dag 1 schep onderhoudsbrok. daar zit dus al niks in.
verder krijgt hij 2 keer per dag wat (ong halve plak in totaal) hooi, en staat hij van 10 tot ong 17u op de wei.
het gras is niet hoog.
ik heb mijn paard nu 3 jaar, en hij is 10 jaar oud.
het is een kwpn'er.
ik rijd 4 a 5 keer in de week, redelijk intensief.
tijd om 2 uur per dag te stappen heb ik niet.

rosanne1988 schreef:aerdenhout1 schreef:Lekker veel informatie moet ik zeggen. Wat verwacht je nu eigenlijk voor antwoord als niemand weet hoelang je je paard hebt, wat hij momenteel krijgt aan kracht voeren of het heel misschien zelfs een merrie is die drachtig kan zijn, staat hij of zij op een land, hoeveel hooi voer je... enz.
lekkere reactie geef jij moet ik zeggen.
mijn ruin krijgt per dag 1 schep onderhoudsbrok. daar zit dus al niks in.
verder krijgt hij 2 keer per dag wat (ong halve plak in totaal) hooi, en staat hij van 10 tot ong 17u op de wei.
het gras is niet hoog.
ik heb mijn paard nu 3 jaar, en hij is 10 jaar oud.
het is een kwpn'er.
ik rijd 4 a 5 keer in de week, redelijk intensief.
tijd om 2 uur per dag te stappen heb ik niet.