Ervaring met NAF opkikker?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

forgood

Ervaring met NAF opkikker?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 23:49

Hoi,

Wie van jullie heeft ervaring met NAF opkikker?
Merken jullie echt dat het werkt?

jesito

Re: Ervaring met NAF opkikker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 07:03

Mijn shet was aan de diaree en toen heb ik dit gevoerd en het werkt goed, paarden die snel mager worden willen er ook nog wel eens baat bij hebben.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 14:25

Ik heb het afgelopen periode aan mijn paard gegeven die maar niet door zijn haar kwam.
Nu is het 2 weken op maar echt in de rui is hij nog steeds niet.
Was te proberen, wat me wel opviel is dat hij het graag at en daar is hij normaal gesproken heel moeilijk mee.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 08:09

Ik geef het mijn pony ook al een tijdje. Ze is 22 en was de afgelopen winter wat mager, duf, vaak verkouden etc. en ze is er flink van opgeknapt!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 08:17

Ik heb het uitgeprobeerd omdat mijn paarden aan de diaree waren, mijn merrie door antibioticakuur en mijn pony het toen ook maar gegeven omdat die gevoelig is voor het voer. Bij beide binnen een paar dagen stevigere mest en binnen een week mooie keutels. Heb het alleen niet lang genoeg doorgevoerd volgens voorschrift.

Nu vanwege overgang gras met diaree als gevolg geef ik het ook weer, en weer met een paar dagen voeren verbetering.

Bij mijn paarden werkt het dus in elk geval tegen diaree wat betreft de probiotica en gist voor de darmflora en werking.

kayunta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 21:03

Ik geef het mijn exceempaardje in voor en najaar. Het bevalt mij goed. Ze krijgt er echt een boost van.

forgood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 16:29

Bedankt voor jullie antwoorden, heb het zelf ook gekocht, maar toen zei iemand tegen mij van denk niet dat dat helpt bla bla bla geldklopperij enz.
Vandaar mijn vraag of dat jullie er ervaring mee helpen en echt merken of dat het bij jullie paard werkt.