Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

een ander paard moet 3 kilo brok hebben. tsja...

Ten eerste schuurt hij daar dwars door heen en op een of andere manier maakt hij ze kapot.

Citaat:Verder krijgt hij 's ochtends een halve kilo PavoBasics+ en 's middags een halve kilo pavoNature's Best.
Ook krijgt hij van mij wat slobber (anders eet hij z'n knoflook niet op) en een PavoSummerfit koek.
ellepel schreef:jouw pony heeft denk ik zomereczeem.
toch een deken op gaan doen en wel zo snel mogelijk,anders word hij namelijk toch geprikt en gaat hij daarom schuren.
kijk anders in het topic over zomereczeem,daar kun je vast wel wat tips uithalen
verder je voer vind ik best aan de hoge kant.Citaat:Verder krijgt hij 's ochtends een halve kilo PavoBasics+ en 's middags een halve kilo pavoNature's Best.
Ook krijgt hij van mij wat slobber (anders eet hij z'n knoflook niet op) en een PavoSummerfit koek.
dat is dus een samen een kilo krachtvoer, slobber en een pavo koek?
in 1 zo'n koek zit hetzelfde als in 1 a 2 kilo krachtvoer he![]()
ik zou er voor kiezen om gewoon de muesli wel te voeren,maar daarnaast een supplement waar alle vitamines en mineralen inzitten,persoonlijk vind ik de sportmineralen van subli heel goed( info staat wel op hun site)
dus de pavokoeken weg( zit ook veel suiker in wat voor paarden met jeuk niet zo goed is) en dan wel je pavo basic en je nature's best ,maar daar doorheen een schep mineralen poeder.
de knoflook mag je ook in de prullenbak gooien,want dat werkt simpelweg niet![]()
haal voor de jeuk liever dan een goede zalf, van leovet is een goede, eczemabalm heet het en er zijn er wel meer die best goed werken..afgezien van de eczeemdeken dan,die is nog het beste,maar moet vanaf nu echt continue opblijven tot aan ongeveer einde van de zomer tot die vliegjes weg zijn...tenzij je gaat rijden.
oh:
schuurt hij alleen in de zomer of altijd?
Hij krijgt straks ipv de nature's best 2 × een halve kilo basis. (dus 1 keer 's ochtends en 1 keer 'savonds een halve kilo..)
En dat waren geen goedkope dekentjes..
En zelf vind ik dekens ook niks, hij is zo'n kluns!