Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik doe dat zelf liever dan aan het eind van de winter een kuur om ze door de verharing heen te helpen.Joyja schreef:Hoeveel lijnzaad en water doen jullie, want gister heeft hier de pan de hele avond opgestaan voordat het was ingekookt 2 koffiekopjes op 2 liter water heb ik gedaan
tyleysmiley schreef:[***],ik ben het niet helemaal met je eens,ik heb op aanraden van een gerenommeerde veearts wel duidelijk het advies gekregen om dagelijks de lijnzaad te gebruiken,o.a omdat dit goed is voor de spijsvertering.Bij mijn paard hielp het juist wel ontzettend goed,ook voor het afdrijven van zand(wel in combinatie met een kuur,die helaas weinig hielp)groetjes Linda
tyleysmiley schreef:Bij mijn paard hielp het juist wel ontzettend goed,ook voor het afdrijven van zand(wel in combinatie met een kuur,die helaas weinig hielp)groetjes Linda
Aimee schreef:Dus de niet stevige mest is de enige indicatie die je hebt van een mindere spijsvertering?